مبل شنی مدل تختی الیاف و ابر 160*120

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
محصول فوق قابلیت تولید در رنگبندی دلخواه را داشته که در هنگام ثبت سفارش و در بخش توضیحات می توانید رنگ دلخواه خود را ذکر کنید.
4,060,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

خرید مبل شنی مدل تختی الیاف و ابر 160*120 با کاربرد آسان مناسب جهت استفاده در مکان های مختلف با ضخامت زیاد در بدنه دارای بدنه ضد حساسیت و خاص با قابلیت شستشوی آسان و رنگبندی متنوع از فروشگاه اصلی اینتکس ایران

مبل شنی مدل تختی الیاف و ابر 160*120 بهترین گزینه برای نشستن طولانی مدت می باشد که در زمان های مختلف می توان به استفاده از آن اقدام کرد و اوقات خوشی را کسب نمود. این محصول بی نظیر طراحی استاندارد و ایمن دارد به طوری که افراد در زمان استفاده از آن احساس خوشایندی دارند و کمر و ستون فقرات را در موقعیت مناسب قرار می دهند. به طوری که دچار درد و خستگی نمی شوند و می توانند فعالیت های نشستنی را در طولانی مدت انجام دهند. فعالیت هایی مانند مطالعه و تماشای فیلم و کار با رایانه از جمله این موارد می باشد که نیاز به سطحی طبی و راحتی دارد تا بتوان بدون محدودیت و خستگی آن را سپری کرد و از آن لذت برد. بدنه محصول نیز قابلیت شستشو دارد تا در زمان نیاز امکان شستشوی آن وجود داشته باشد و بتوان محصولی تمیز را به دست آورد. از این رو بدنه به طور کامل از محتویات داخلی تخلیه کرد و در نهایت پس از شستشو و خشک شدن مجدد پر می شود و می توان از آن استفاده کرد. بدنه مستطیلی شکل است و نیاز افراد به داشتن نشیمن استاندارد و ایمن را برطرف می سازد و می تواند برای بزرگسال گزینه ای دلخواه باشد. این محصول با رویه ای که از جنس پارچه جاسمین می باشد دارای بدنه ای ضد حساسیت می باشد و قابلیت استفاده از آن توسط تمامی افراد وجود دارد و افرادی که پوست حساس دارند نیز به راحتی می توانند از داشتن آن لذت ببرند. مبل شنی دلخواه با ابعاد بزرگ و جادار توانسته لذت حضور در مکان های مختلف را برای افراد ایجاد کند که خرید مبل شنی مدل تختی الیاف و ابر 160*120 از فروشگاه اینتکس ایران انجام می شود.

طول 120 سانتی متر
عرض 160 سانتی متر
ارتفاع 80 سانتی متر
رنگ محصول امکان سفارش رنگ دلخواه
جنس بدنه پارچه جاسمین
مواد داخلی مبلالیاف و یونولیت
شرکت سازندهاینتکس ایران
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه -

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...