مبل شنی متوسط 7 پر با روکش مازراتی

mobl 045

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
محصول فوق قابلیت تولید در رنگبندی دلخواه را داشته که در هنگام ثبت سفارش و در بخش توضیحات می توانید رنگ دلخواه خود را ذکر کنید.
2,210,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

یکی از نیاز های ضروری در هر منزل، فضایی راحت و پر از آرامش است تا بتوان به استراحت در آن فضا، تمامی خستگی روز را از تن دور کرد. یکی از راه های ایجاد چنین فضایی در منزل، استفاده از مبل های شنی است. این محصولات با برخورداری از طراحی های استاندارد و کاملا طبی، می توانند برای تمامی افراد مناسب بوده و هر فردی با هر گروه سنی از استفاده از مبل های شنی لذت خواهد برد. یکی از این محصولات، مبل شنی متوسط 7 پر با روکش مازراتی است. این محصول دارای ابعادی استاندارد بوده که برای استفاده از آن نیازی به فضای زیادی ندارید و می توانید متناسب با ابعاد متوسط این مبل شنی، فضایی را در نظر گرفته و آن را قرار دهید. این محصول از روکش مازراتی تهیه شده است. این روکش ضد لک بوده و هم چنین قابلیت شستشو دارد. در برابر پارگی و ساییدگی مقاومت بالایی داشته و در صورت نیاز می توانید آن را تعویض کنید.

خرید مبل شنی متوسط 7 پر نرم

روکش مبل شنی ضد تعریق نیز می باشد و به همین دلیل در هر فصلی از سال قابل استفاده است. این محصول از مواد داخلی یونولیتی برخوردار است که دارای وزن بسیار کم و انعطاف بالا می باشد. تحمل وزن بالایی داشته و به راحتی در هر فضایی قابل استفاده است. این مواد داخلی با نشستن شما بر روی مبل شنی، به راحتی جابه جا شده و به فرم ستون فقرات شما درمی آیند. به همین دلیل تمامی انحنای ستون فقرات و گودی کمر را پوشش داده و می توانید از آن ساعت های طولانی استفاده کنید بدون اینکه خسته شوید. برای تهیه مبل شنی متوسط 7 پر با روکش مازراتی با ارزان ترین قیمت به فروشگاه اینترنتی اینتکس ایران مراجعه کنید. در این فروشگاه می توانید این محصول را با ارزان ترین قیمت و بالاترین کیفیت تهیه نمایید.

قطر 105 سانتی متر
ارتفاع 80 سانتی متر
پارچه رویه قابل تعویض
رنگ بدنه رنگبندی متنوع
جنس بدنه پارچه مازراتی
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...