مبل شنی قطر 90 مدل 6 پر ابر و یونولیت

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
محصول فوق قابلیت تولید در رنگبندی دلخواه را داشته که در هنگام ثبت سفارش و در بخش توضیحات می توانید رنگ دلخواه خود را ذکر کنید.
2,250,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

خرید مبل شنی قطر 90 مدل 6 پر ابر و یونولیت با رنگبندی متنوع دارای قابلیت شستشوی آسان و داشتن بدنه ضد حساسیت با قابلیت شارژ بدنه و یا تعویض بدنه برای رده سنی بزرگسال مناسب مکان های مختلف از فروشگاه اینتکس ایران

مبل شنی قطر 90 مدل 6 پر ابر و یونولیت بهترین گزینه برای استفاده علاقه مندان به راحتی و آرامش است و می تواند بدنه منعطفی داشته باشد تا افراد از آن لذت ببرند و بتوانند بدون هر گونه مشکل و دشواری از وجود آن لذت ببرند. این محصول دارای برش های مختلف می باشد که با دوخت های محکم و تضمینی به هم متصل شده اند و بدنه گرد محصول را تشکیل داده اند. در این صورت محصول مورد نظر را می توان با قطر 90 سانتی مورد خریداری قرار داد و از داشتن آن لذت برد و توانست بدون هر گونه مشکل و دشواری آن را در مکان های مختلف و بر روی سطوح گوناگون مورد بهره برداری قرار داد. با این وجود است که مبل شنی به عنوان یک نشیمن طبی معرفی می شود که مزیت های زیادی در مقابل مبل های گران قیمت راحتی دارد و می تواند با قیمت مناسب خریداری شود. قیمت پرداختی این محصول کم است تا تمامی علاقه مندان توان خرید آن را داشته باشند و بتوانند بدون مشکل و دشواری آن را استفاده کرده و بهترین لحظات را به دست آورند. مبل شنی رنگبندی متنوعی نیز دارد که از روی کاتالوگ انتخاب می شود و می توان رنگ مورد علاقه خود را برای این مبل شنی به دست آورد و در نهایت در دکوراسیون داخلی منزل خود آن را به کار برد. بدنه قابلیت شستشوی آسان دارد تا در هر زمان که نیاز به تمیز کردن و شستشو داشته باشد بتوان آن را تمیز کرد و به راحتی مورد استفاده و بهره برداری قرار داد و محصولی همواره پاکیزه را کسب نمود. کسانی که به دنبال خرید ارزان قیمت مبل شنی قطر 90 مدل 6 پر ابر و یونولیت می باشند تا بدنه ای استاندارد را کسب کنند به فروشگاه اینتکس ایران مراجعه نمایند.

طول 90 سانتی متر
عرض 90 سانتی متر
ارتفاع 80 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنهپارچه جاسمین
مواد داخلی مبلابر و یونولیت
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...