مبل شنی قطر 120 9 پر الیاف و ابر

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
محصول فوق قابلیت تولید در رنگبندی دلخواه را داشته که در هنگام ثبت سفارش و در بخش توضیحات می توانید رنگ دلخواه خود را ذکر کنید.
4,210,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

خرید ارزان ترین مبل شنی قطر 120 9 پر الیاف و ابر با قابلیت استفاده آسان دارای نشیمن طبی و منعطف با طول عمر بالا و قیمت مطلوب با ساختاری استاندارد و ایمن و داشتن رنگبندی متنوع بدون ایجاد حساسیت از فروشگاه اینتکس ایران

مبل شنی قطر 120 9 پر الیاف و ابر استاندارد ترین حالت ممکن جهت نشستن افراد را ایجاد می کند که بدنه ای گرد را تشکیل داده است تا علاقه مندان در سنین مختلف قادر به بهره مندی از این محصول باشند. مبل شنی به عنوان نشیمنی راحتی معرفی می شود که تمامی سازگاری های لازم را دارد و به عنوان برترین نمونه از این محصولات راحتی می توان آن را مورد استفاده قرار داد و در دکوراسیون منزل نیز از آن بهره مند شد و توانست ساعات طولانی به حالت نشسته قرار گرفت. نشستن طولانی مدت باعث آسیب در ناحیه کمر می شود و ستون فقرات را تحت تاثیر قرار می دهد. در این صورت باید نشیمنی طبی و راحتی را در نظر گرفت تا ستون فقرات دچار مشکل نشود و بتوان بدون هر گونه محدودیت و آسیب به کار های خود رسیدگی کرد. مبل شنی مد نظر به عنوان نشیمنی استاندارد و راحتی معرفی می شود که دارای استاندارد های لازم می باشد و می توان با خیالی آسوده از داشتن آن لذت برد و در طی ساعات طولانی بر روی آن در حالت نشسته قرار گرفت و بدن را دچار آسیب نکرد. این محصول سازگار می تواند بدن افراد را احاطه کند و آن را در بر بگیرد و راحت ترین حالت ممکن را برای آن ها مهیا سازد تا در موقعیت استاندارد و ایمن بتوان با خیالی آسوده به مطالعه و تماشای فیلم پرداخت و یا کار هایی مانند استفاده از لپ تاپ را انجام داد. با این وجود است که بهترین گزینه از این محصولات معرفی می شود که با قیمت مناسب به فروش می رسد و می توان از آن لذت برد. مبل شنی قطر 120 9 پر الیاف و ابر را تنها می توان از سایت اینتکس ایران سفارش داد.

طول120 سانتی متر
عرض120 سانتی متر
ارتفاع 90 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنهپارچه جاسمین
مواد داخلی مبلالیاف و ابر
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...