مبل شنی قطر 110 ابر و یونولیت 8 پر

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
محصول فوق قابلیت تولید در رنگبندی دلخواه را داشته که در هنگام ثبت سفارش و در بخش توضیحات می توانید رنگ دلخواه خود را ذکر کنید.
3,500,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

خرید ارزان ترین مبل شنی قطر 110 ابر و یونولیت 8 پر جهت استفاده در مکان های مختلف با طول عمر بالا دارای رنگبندی متنوع و استفاده آسان بر روی سطوح مختلف با بدنه ضخیم بدون ایجاد حساسیت با قابلیت شستشوی آسان از فروشگاه اینتکس ایران

مبل شنی قطر 110 ابر و یونولیت 8 پر گزینه ای مناسب برای رده سنی بزرگسال است که سطحی بی عیب و نقص را ایجاد می کند و می تواند با قابلیت های مختلف برای افراد ایجاد مزیت نماید. مبل شنی مد نظر بدنه ای گرد دارد که انعطاف زیادی را شامل می شود. به طوری که با قرار گیری افراد شکل بدن آن ها را به خود می گیرد و می تواند تغییر حالت پیدا کند. در این صورت محصول جزو پر مخاطب ترین و پر فروش ترین محصولات طبی و راحتی می باشد که امروزه افراد به آن نیاز دارند و در این صورت در نقاط مختلف منزل نیز به کار گرفته می شود و می توان در دکوراسیون داخلی نیز نسبت به داشتن آن اقدام کرد. این محصول از رنگبندی متنوع تشکیل شده است که انتخاب رنگ بدنه بر عهده مخاطب و خریدار می باشد و می توان بهترین گزینه را انتخاب و خریداری کرد. چرا که تنوع زیاد رنگبندی در کاتالوگ مربوط به مبل شنی وجود دارد و افراد می توانند بدون هر گونه محدودیت نسبت به داشتن این محصول بی نظیر اقدام نمایند و از آن لذت ببرند. بدنه گرد مبل شنی فضای کمی را اشغال می کند. به طوری که به عنوان محصولی کمجا و منحصر به فرد معرفی می شود تا افراد بتوانند با خیالی آسوده آن را برای استفاده در مکان های مختلف داشته باشند و از داشتن آن نیز لذت ببرند. این محصول خاص و منحصر به فرد قابلیت تعویض بدنه نیز دارد. همچنین می توان در زمان نیاز محتویات داخلی بدنه را نیز تعویض نمود و محصول را نو کرد. به منظور امکان خرید آسان مبل شنی قطر 110 ابر و یونولیت 8 پر به فروشگاه اینتکس ایران مراجعه کنید و محصول را با کیفیت بالا سفارش دهید.

طول110 سانتی متر
عرض110 سانتی متر
ارتفاع 90 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنهپارچه جاسمین
مواد داخلی مبلابر و یونولیت
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...