مبل شنی قطر 105 الیاف و ابر 7 پر

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
محصول فوق قابلیت تولید در رنگبندی دلخواه را داشته که در هنگام ثبت سفارش و در بخش توضیحات می توانید رنگ دلخواه خود را ذکر کنید.
3,730,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

خرید ارزان ترین مبل شنی قطر 105 الیاف و ابر 7 پر دارای رنگبندی متنوع با طول عمر بالا مناسب جهت استفاده در مکان های مختلف برای ایجاد راحتی و آرامش جهت استفاده رده سنی بزرگسال با قابلیت شستشوی آسان از فروشگاه اینتکس ایران

مبل شنی قطر 105 الیاف و ابر 7 پر به عنوان یکی از خاص ترین مبل های شنی معرفی می شود که دارای بدنه ای گرد است و ساده ترین ساختار را ایجاد می کند. اما در پی این سادگی و داشتن بدنه گرد و منعطف می توان مزیت های زیادی را کسب کرد و از آن بهره مند شد و توانست بهترین اوقات را به دست آورد تا در این صورت دیگر نیازی به تهیه مبل های راحتی گران قیمت نباشد و از داشتن این محصول لذت ببرند. مبل شنی دارای بدنه ای گرد است که از برش های مختلف تشکیل شده است. هر یک از این برش ها یک پر را تشکیل داده اند که با دوخت محکم و تضمینی در کنار هم قرار گرفته و تشکیل بدنه گرد را داده اند. این محصول با ساختاری منحصر به فرد و ساده از نهایت کیفیت و سازگاری های لازم تشکیل شده است تا افراد بر روی آن احساس خوشایندی داشته باشند و بتوانند بدون هر گونه محدودیت و با داشتن بدنه ضد حساسیت از آن در طول سال های زیاد بهره مند شوند و بهترین استفاده های لازم را از آن کسب نمایند. بدنه دارای مقداری فضای خالی می باشد که با قرار گیری بر روی آن بدنه تغییر حالت پیدا می کند و می تواند شکل خود را تغییر دهد. در این صورت بخش نشیمن اصلی مشخص نشده است و افراد در زمان استفاده از این محصول می توانند از هر سوی آن برای نشستن استفاده نمایند. مبل شنی را می توان در زمان نیاز شستشوی داد و دارای قابلیت شستشوی آسان می باشد. این قابلیت در زمان مشاهده کثیفی انجام می شود و به راحتی در زمان کم انجام خواهد گرفت. کسانی که قصد خرید مبل شنی قطر 105 الیاف و ابر 7 پر را دارند به فروشگاه اینتکس ایران مراجعه نمایند.

طول105 سانتی متر
عرض 105 سانتی متر
ارتفاع 90 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنهپارچه جاسمین
مواد داخلی مبلابر و الیاف
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...