مبل شنی طبی مخمل

mobl ۰۲۰

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
محصول فوق قابلیت تولید در رنگبندی دلخواه را داشته که در هنگام ثبت سفارش و در بخش توضیحات می توانید رنگ دلخواه خود را ذکر کنید.
3,360,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی طبی مخمل بدنه ای به حالت خاص دارد که راحتی زیادی را نصیب استفاده کنندگان می کند. این محصول از رویه ای با جنس مخمل تشکیل شده است که سازگاری زیادی با استفاده کنندگان برقرار می کند. بدنه ضخیم بوده است در نتیجه می توان از آن در محیط بیرون از خانه نیز استفاده کرد. وزن محصول سبک و قابل حمل است به طوری که می توان به راحتی آن را با خود به همراه داشت و در موقعیت های مختلف از وجود آن بهره مند شد. مبل شنی مد نظر بدنه ای منعطف دارد که در زمان تکیه دادن بر روی آن تنها حس آرامشو راحتی حس می شود.

خرید مبل شنی طبی مخمل

برای داشتن آرامش در طی روز و برای داشتن امکان مطالعه آرام و تماشای فیلم این مبل شنی مورد استفاده قرار می گیرد و می تواند در بخش های مختلف خانه کاربرد داشته باشد. مبل شنی طبی مخمل برای قرار گیری در کناره شومینه بهترین گزینه به حساب می آید که در مقایسه با سایر وسایل راحتی بیش ترین کاربرد را ایجاد می کند. وجود تکیه گاه بلند و نشیمن بزرگ و نرم سبب افزایش میزان محبوبیت این محصول شده است تا افراد نسبت به خرید آن اقدام کنند و از داشتن آن لذت ببرند. مبل شنی طبی مخمل از سری محصولات جدید و به روز است که از فروشگاه بزرگ اینتکس سفارش داده می شود و خرید آن با قیمت مناسب انجام می شود.

طول 100 سانتی متر
عرض 80 سانتی متر
ارتفاع 85 سانتی متر
رنگ محصول خاکستری
جنس بدنه پارچه مخملی 
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده اینتکس ایران
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه -


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...