مبل شنی ضد حساسیت ایرانی

mobl 021

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
محصول فوق قابلیت تولید در رنگبندی دلخواه را داشته که در هنگام ثبت سفارش و در بخش توضیحات می توانید رنگ دلخواه خود را ذکر کنید.
2,760,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی ضد حساسیت ایرانی از ساختاری منحصر به فرد تشکیل شده است که بدن را در موقعیت استاندارد قرار می دهد. بدنه تشکیل شده از یک بخش تکیه گاه استاندارد است که افراد می توانند به این قسمت تکیه داده و از موقعیت به وجود آمده لذت ببرند. تکیه گاه استوار و محکم می باشد و در صورت قرار گیری افراد در طولانی مدت دچار خرابی و تغییر حالت نمی شود. در نتیجه می توان این بخش را جزو مزیت های مهم موجود در مبل شنی دانست. بخشی که افراد بر روی آن قرار می گیرند نشیمنی بزرگ و جادار است تا راحتی زیادی شامل افراد شود و برای آن ها حس شود.

مبل شنی ضد حساسیت ایرانی با کیفیت

به این ترتیب استفاده کنندگان خود را در موقعیت منحصر به فردی قرار می دهند که با وجود رویه ضد حساسیت که از الیاف با کیفیتی تشکیل شده است می توانند مدت زمان بیش تری از ان لذت ببرند. نشیمن ایجاد شده که با نام مبل شنی ضد حساسیت ایرانی شناخته شده است محصولی از تولیدی های دوخت مبل شنی است که با توجه به سلیقه و تقاضای مخاطب تولید شده است. از این رو میزان فروش بالایی دارد و می توان نسبت به داشتن آن اقدام نمود. چنانچه قصد خرید مبل شنی ضد حساسیت ایرانی را دارید تنها می توانید به فروشگاه بزرگ محصولات اینتکس مراجعه نموده و محصول را از دسته بندی مربوط به وسایل راحتی انتخاب نمایید.

طول 110 سانتی متر
عرض 100 سانتی متر
ارتفاع 110 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 60 سانتی متر
جنس بدنه پارچه مخمل
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
تحمل وزن 150 کیلو گرم
نوع مبل بدون محدودیت سنی
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
قابلیت شستشو پارچه رویه
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...