مبل شنی سوسیسی 180*90 الیاف و ابر

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
محصول فوق قابلیت تولید در رنگبندی دلخواه را داشته که در هنگام ثبت سفارش و در بخش توضیحات می توانید رنگ دلخواه خود را ذکر کنید.
5,580,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

خرید مبل شنی سوسیسی 180*90 الیاف و ابر با طراحی جدید و ساده و داشتن کاربرد های مختلف دارای استاندارد ترین ساختار با رنگبندی متنوع و خاص مناسب استفاده رده سنی بزرگسال در مکان های مختلف از فروشگاه مرکزی اینتکس ایران

مبل شنی سوسیسی 180*90 الیاف و ابر دارای رنگبندی متنوع می باشد به طوری که افراد می توانند رنگ دلخواه خود را برای آن در نظر بگیرند و بهترین اوقات را کسب نمایند. مبل شنی مد نظر با ساختاری سوسیسی و ابعاد بزرگ توانسته سطحی بزرگ و جادار را ایجاد سازد تا امکان استراحت در طی روز بر روی آن وجود داشته باشد و همواره بتوان بدون محدودیت آن را نشیمنی استاندارد و ایمن برای مطالعه و تماشای فیلم دست جمعی و یا انجام گیم دست جمعی مورد استفاده قرار داد. مبل شنی مد نظر دارای محتویات داخلی از نوع الیاف و ابر می باشد که سازگار ترین حالت ممکن برای یک محصول راحتی در دسته بندی مبل شنی است. این محتویات طول عمر بالایی دارند و دارای سازگاری زیاد در زمان استفاده مداوم می باشند و می توانند برای استفاده دائمی افراد سنگین وزن نیز مورد بهره برداری قرار گیرند. در این صورت به عنوان برترین نمونه از محصولات طبی و راحتی با طول عمر بالا انتخاب و خریداری می شوند و قادر خواهند بود بدون محدودیت ارائه مزیت کند. مزیت های دیگری که در این محصول ایجاد شده است قابلیت شستشوی بدنه می باشد که در نتیجه استفاده کنندگان می توانند در تمامی زمان ها از داشتن این محصول استفاده کنند و لذت حضور بر روی چنین سطح طبی و راحتی را داشته باشند. استفاده از مبل شنی در مکان های مختلف میسر می باشد که در این صورت افراد می توانند در نقاط مختلف منزل آن را مورد بهره برداری قرار دهند و راحتی را کسب کنند. به جهت خرید مبل شنی سوسیسی 180*90 الیاف و ابر به فروشگاه اصلی اینتکس ایران مراجعه کنید و محصول را با تمامی مزیت های گفته شده سفارش دهید.

طول 180 سانتی متر
عرض 90 سانتی متر
ارتفاع 80 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه پارچه جاسمین
مواد داخلی مبلالیاف و ابر
شرکت سازندهاینتکس ایران
نوع مبلدو نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابل شست و شو
قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...