مبل شنی سوسیسی 140 سانت یونولیت

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
محصول فوق قابلیت تولید در رنگبندی دلخواه را داشته که در هنگام ثبت سفارش و در بخش توضیحات می توانید رنگ دلخواه خود را ذکر کنید.
2,380,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

خرید مبل شنی سوسیسی 140 سانت یونولیت با ساختاری جدید و خاص با رویه منعطف و نرم مناسب برای استفاده تمامی سنین برای موقعیت های مختلف دارای بدنه ضد حساسیت و داشتن رنگبندی متنوع از فروشگاه اینتکس ایران

مبل شنی سوسیسی 140 سانت یونولیت از سری محصولات استاندارد و طبی می باشد که قابلیت استفاده در مکان های مختلف را دارد و توانسته رضایت مخاطب را به خوبی جلب کند. این محصول دارای بدنه ای متنوع با رنگبندی گوناگون است که قابلیت انتخاب رنگ بدنه با توجه به سلیقه خود را دارد و از این رو می توان محصول را جهت استفاده در مکان های مختلف و در دکوراسیون های گوناگون انتخاب نمود و نسبت به استفاده و بهره برداری اقدام کرد. این مبل شنی بدنه ای بزرگ و جادار دارد که افراد هم به صورت نشسته و هم دراز کش می توانند بر روی آن قرار گیرند و در طول روز از داشتن آن لذت ببرند. با این وجود است که از سری محصولات پر فروش می باشد که رضایت مخاطب را به خوبی جلب کرده است و توانسته جایگزین مبل و کاناپه های راحتی و گران قیمت شود. به منظور داشتن این محصول همواره مکان های مختلف ارائه کننده آن می باشند که با شناسایی معتبر ترین فروشگاه می توان نسبت به خرید آن اقدام کرد. به طور کلی به جهت داشتن بدنه قابل شستشو می توان این محصول بی نظیر و کاربردی را برای استفاده در مکان های مختلف در نظر گرفت و در نهایت توانست به بهترین شکل از سطحی منعطف با کاربرد آسان لذت برد. با توجه به این که محصول دارای وزن مناسب می باشد و قابلیت جا به جایی بر روی سطوح صاف را دارد می توان آن را در منزل و باغ و ویلا مورد بهره برداری قرار داد تا در نهایت توانست بهترین اوقات را کسب کرد و از آن لذت برد و در طول روز بر روی آن قرار گرفت. خرید مبل شنی سوسیسی 140 سانت یونولیت تنها با مراجعه به فروشگاه اینتکس ایران امکان پذیر می باشد.

طول 140 سانتی متر
عرض 90 سانتی متر
ارتفاع 80 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه پارچه جاسمین
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
شرکت سازندهاینتکس ایران
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابل شست و شو
قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...