مبل شنی سوسیسی 140 سانتی الیاف و ابر

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
محصول فوق قابلیت تولید در رنگبندی دلخواه را داشته که در هنگام ثبت سفارش و در بخش توضیحات می توانید رنگ دلخواه خود را ذکر کنید.
4,480,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

خرید مبل شنی سوسیسی 140 سانتی الیاف و ابر دارای رنگبندی متنوع با ابعاد بزرگ و جادار مناسب رده سنی بزرگسال برای قرار گیری به حالت نشسته و یا درازکش با سازگاری زیاد و بدنه ضد حساسیت و قابل شستشو از فروشگاه اینتکس ایران

مبل شنی سوسیسی 140 سانتی الیاف و ابر به جهت داشتن ابعاد و اندازه بزرگ توانسته توجه عده زیادی را به خود جلب کند و جزو برترین نمونه از محصولات طبی و راحتی باشد. با این وجود است که می توان آن را برای نقاط مختلف منزل انتخاب و خریداری نمود و در نهایت توانست لذت داشتن نشیمنی طبی و راحتی برای استفاده طولانی مدت را کسب کرد. این محصول بی نظیر و خاص دارای طراحی استاندارد می باشد که در عین سادگی کاربرد زیادی دارد و شامل مزیت های متعدد می شود. این محصول بی نظیر بدنه ای منعطف دارد تا افراد به راحتی بر روی آن قرار گیرند و ستون فقرات را در آرامش مطلق قرار دهند. چرا که محصول با وجود سادگی و داشتن دو بخش مهم در بدنه سبب ایجاد انعطاف زیاد شده است تا افراد امکان نشستن و یا درازکش را داشته باشند و بتوانند بدون هر گونه مشکل و دشواری نسبت به داشتن آن اقدام نمایند. زمانی که افراد بر روی این محصول دراز می کشند بدنه فرم بدن افراد را به خود می گیرد و تمامی آن را احاطه می کند و در نهایت می تواند راحتی و آرامش را داشته باشد. این محصول دارای طراحی استاندارد با رنگبندی متنوع نیز می باشد که در این صورت افراد می توانند بدون هر گونه مشکل و دشواری از داشتن آن لذت ببرند و از وجود آن بهره مند شوند. در این صورت گزینه ای مناسب برای جایگزین کردن به جای مبل و کاناپه های گران قیمت می باشد و با قیمت بسیار مناسب برای علاقه مندان به فروش می رسد. انتخاب و خرید مبل شنی سوسیسی 140 سانتی الیاف و ابر با نهایت کیفیت و سازگاری لازم از فروشگاه اینتکس ایران انجام می شود و می توان از آن بهره مند شد.

طول 140 سانتی متر
عرض 90 سانتی متر
ارتفاع 80 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه پارچه جاسمین
مواد داخلی مبلالیاف و ابر
شرکت سازندهاینتکس ایران
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابل شست و شو
قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...