مبل شنی سوسیسی ابر و یونولیت 180*90

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
محصول فوق قابلیت تولید در رنگبندی دلخواه را داشته که در هنگام ثبت سفارش و در بخش توضیحات می توانید رنگ دلخواه خود را ذکر کنید.
3,470,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

خرید مبل شنی سوسیسی ابر و یونولیت 180*90 با قابلیت استفاده آسان دارای بدنه منعطف و نرم با طول عمر بالا و سازگاری زیاد دارای رویه ضد حساسیت با قابلیت شستشوی آسان برای رده سنی بزرگسال از فروشگاه مرکزی اینتکس ایران

مبل شنی سوسیسی ابر و یونولیت 180*90 به دلیل داشتن خصوصیات منحصر به فرد توانسته رضایت مخاطب را به خوبی جلب کند و جزو برترین نمونه از سطوح طبی و راحتی می باشد که امروزه افراد جهت استفاده در دکوراسیون داخلی منزل و اتاق خواب و یا سایر محیط ها از آن استفاده می کنند. مبل شنی ساختاری ساده دارد اما این ساختار ساده همواره مزیت های زیادی را به دنبال دارد که افراد می توانند بدون هر گونه محدودیت نسبت به داشتن آن اقدام کنند و از وجود آن بهره مند شوند. این محصول سازگار با رنگبندی متنوع در بدنه توانسته رضایت مخاطب را به خوبی جلب کند و رنگی دلخواه برای استفاده در دکوراسیون داخلی منزل باشد که محبوبیت دارد و می توان بدون هر گونه مشکل و دشواری از وجود آن لذت برد. با توجه به این که محصول مورد نظر ایمن و استاندارد می باشد علاقه مندان می توانند آن را برای استفاده مداوم نیز در نظر بگیرند. زیرا بدنه ای ضد حساسیت دارد که مشکلی برای استفاده مداوم و در فصول مختلف سال ایجاد نخواهد کرد و در نهایت می توان برای استراحت در طی روز از آن بهره مند شد و بر روی سطحی بی عیب و نقص قرار گرفت. مبل شنی با مدل سوسیسی می تواند سطحی بزرگ را ایجاد کند تا افراد به همراه اعضای خانواده و یا دوستان بر روی آن قرار گیرند و به مطالعه و تماشای فیلم و یا انجام گیم بپردازند. در این صورت کسانی که به دنبال کاناپه و یا مبل راحتی می باشند که قیمت مناسبی داشته باشد این مبل شنی به آن ها توصیه می شود که تنها با مراجعه به سایت اینتکس ایران می توان خرید مبل شنی سوسیسی ابر و یونولیت 180*90 را نهایی نمود.

طول 180 سانتی متر
عرض 90 سانتی متر
ارتفاع 80 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه پارچه جاسمین
مواد داخلی مبلابر و یونولیت
شرکت سازندهاینتکس ایران
نوع مبل دو نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابل شست و شو
قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...