مبل شنی زیر پایی دار اصل

mobl 022

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
محصول فوق قابلیت تولید در رنگبندی دلخواه را داشته که در هنگام ثبت سفارش و در بخش توضیحات می توانید رنگ دلخواه خود را ذکر کنید.
2,520,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی زیر پایی دار اصل در دسته بندی محصولات اورجینال قرار گرفته است که با وجود داشتن کیفیت بالا می تواند برای استفاده تمامی سنین کاربرد داشته باشد. محصول مورد نظر تشکیل شده از بخش های ساده که از قسمت های کمی برخوردار می باشند. بدنه از یک رویه تشکیل شده است و در داخل آن محتویاتی از جنس یونولیت های خرد شده قرار گرفته است. میزان انعطاف و نرمی بدنه بستگی به یونولیت های خرد شده ای دارد که داخل آن را فرا گرفته است. این مبل شنی از بخشی دیگر نیز برخوردار می باشد که به آن زیر پایی گفته می شود.

خرید مبل شنی زیر پایی دار اصل

این قسمت ابعاد کوچکی دارد که هم به صورت تنها و هم در کنار نشیمن اصلی مورد استفاده قرار می گیرد. با این وجود است که علاقه مندان می توانند این وسیله کاربردی را یا به صورت تک نفره و یا به صورت دو نفره استفاده نمایند. زیر پایی محصول به عنوان نشیمنی برای افراد کوچک مانند کودکان مورد استفاده قرار می گیرد و می تواند آرامش زیادی را برای آن ها ایجاد سازد. بدنه این قسمت وبخش داخلی آن نیز مانند نشیمن اصلی مبل شنی بوده است و مشابه با آن طول عمر و سازگاری دارد. جهت خریداری این محصول با قیمت مناسب و کیفیتی که بتوان از آن در طی سال های زیاد بهره مند شد به فروشگاه اینتکس ایران مراجعه نمایید.

طول 94 سانتی متر
عرض 94 سانتی متر
ارتفاع 84 سانتی متر
رنگ بدنه مشکی
جنس بدنه پارچه مخمل
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
تحمل وزن 130 کیلو گرم
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...