مبل شنی دستگیره دار چرمی

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
محصول فوق قابلیت تولید در رنگبندی دلخواه را داشته که در هنگام ثبت سفارش و در بخش توضیحات می توانید رنگ دلخواه خود را ذکر کنید.
1,790,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی دستگیره دار چرمی بدنه ای غیر قابل نفوذ دارد که می توان از آن در بسیاری از محل ها استفاده کرد. این محصول در داخل منزل و یا در فضای باز کاربرد دارد و مورد استفاده قرار می گیرد. با مشاهده این مبل شنی می توان پی به پر فروش بودن و محبوب بودن آن برد که از هر نظر دارای مزیت می باشد. کسانی که قصد خرید محصول را دارند ابتدا به ظاهر آن توجه می کنند. این مبل شنی از ظاهری زیبا تشکیل شده است که با داشتن بدنه چرم می تواند در دکوراسیون داخلی منزل نیز استفاده شود و زیبایی خود را به نمایش بگذارد. 

داشتن رنگبندی متنوع نیز سبب خرید یک محصول با سلیقه خریدار می شود و می تواند بر اساس رنگبندی محل استفاده کردن از مبل شنی انتخاب شود. اما دومین مورد که در زمان خرید هر یک از وسایل راحتی و طبی مد نظر قرار می گیرد داشتن کیفیت بالا می باشد. این مبل شنی از دوام و طول عمر بالا برخوردار است و آن هم به دلیل رویه ضخیم بدنه می باشد. وجود جنس چرمی که محصول را تشکیل داده است غیر قابل نفوذ در برابر رطوبت و آب می باشد و می توان در محیط های بیرون و فضای باز نیز مورد استفاده قرار می گیرد. خرید این محصول بی نظیر با مزیت های گفته شده تنها از نمایندگی اینتکس ایران انجام می شود.

طول 90 سانتی متر
عرض 90 سانتی متر
ارتفاع 110 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه چرم مصنوعی
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
شرکت سازنده اینتکس ایران
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها قابلیت شستشو
 قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
دارای دستگیره مخصوص حمل
اقلام همراه-

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...