مبل شنی دستگیره دار با پشتی بلند

mobl 037

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
محصول فوق قابلیت تولید در رنگبندی دلخواه را داشته که در هنگام ثبت سفارش و در بخش توضیحات می توانید رنگ دلخواه خود را ذکر کنید.
2,760,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

یکی از محصولات خاص و بی نظیر موجود در فروشگاه اینتکس ایران، مبل شنی دستگیره دار با پشتی بلند است. این محصول از طراحی کامل و ویژه ای برخوردار است و تمامی ویژگی های یک مبل شنی ایده آل و کامل استاندارد را دارا می باشد. از مهم ترین ویژگی های این مبل شنی برخورداری از پشتی مناسب و جالب است که گزینه ای بسیار عالی برای استفاده محسوب می شود. پشتی بلند و پهن این مبل شنی به خوبی تمامی قسمت های کمر و ستون فقرات را تا شانه ها پوشش می دهد. هم چنین انحنای گردن را پوشش داده و می توانید بر روی این محصول به خواب بروید. این مبل شنی نشیمنگاهی جالب نیز دارد. کناره های این نشیمنگاه به صورت برجسته بوده و در زمان نشستن، دسته هایی در دو طرف مبل شنی تشکیل می شود که می توانید آرنج را بر روی آن قرار دهید و به راحتی از آن استفاده کنید.

مبل شنی دستگیره دار ارزان قیمت

به این ترتیب در زمان نشستن طولانی مدت دست های شما آویزان نشده و به گردن فشاری وارد نخواهد شد. ارتفاع این نشیمنگاه نیز کاملا استاندارد است و نشستن و برخاستن مکرر، فشاری به زانوها و کمر وارد نمی کند. در زمان نشستن بر روی این مبل شنی نیز کف پاها بر روی زمین قرار گرفته و از آویزان ماندن پاها جلوگیری خواهد شد. وزن کم این محصول از دیگر مزایای آن محسوب می شود که می توانید به راحتی آن را حمل کرده و جابه جا کنید. دربالای قسمت تکیه گاه نیز یک دستگیره برای جابه جایی آسان تعبیه شده است. روکش این محصول رنگ بندی جذابی داشته و ضد لک و قابل شستشو می باشد. مبل شنی دستگیره دار با پشتی بلند را با قیمتی ارزان و کیفیت بالا می توانید از طریق نمایندگی اینتکس خریداری نمایید.

طول 110 سانتی متر
عرض 110 سانتی متر
ارتفاع 80 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه پارچه
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
شرکت سازنده اینتکس ایران
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...