مبل شنی دایره ای نوجوان

mobl 036

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
محصول فوق قابلیت تولید در رنگبندی دلخواه را داشته که در هنگام ثبت سفارش و در بخش توضیحات می توانید رنگ دلخواه خود را ذکر کنید.
2,030,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

نوجوانان علاقه زیادی به استفاده از محصولات فانتزی و جالب دارند و به همین دلیل بی شک یک مبل شنی با طراحی فانتزی و رنگ بندی شاد می تواند بسیار مورد علاقه آن ها واقع شود. یکی از این محصولات که به تازگی در گروه مبل های شنی اینتکس ایران قرار گرفته است، مبل شنی دایره ای نوجوان می باشد. این مبل شنی از بهترین نمونه های محصولات کودک و نوجوان است و ابعادی استاندارد و مناسب دارد. به طوری که نشستن و برخاستن مکرر بر روی آن موجب اذیت شدن زانوها نخواهد شد و کودکان و نوجوانان به راحتی می توانند از آن استفاده نمایند. این محصول دارای پشتی کوتاهی است که به خوبی گودی کمر را پوشش می دهد و از وارد شدن آسیب به این ناحیه جلوگیری خواهد کرد. این مبل شنی را می توانید به راحتی جا به جا نمایید.

مبل شنی دایره ای نوجوان سایز کوچک

وزن کم این محصول امکان جابه جایی آسان را به شما خواهد داد و می توانید به راحتی این محصول را از روی زمین بلند کرده و حمل نمایید. این مبل شنی گزینه مناسبی برای استفاده در زمان بازی های کامپیوتری برای کودک دلبند شما خواهد بود. رویه این مبل شنی قابلیت شستشو داشته و در صورت نیاز به شستشو می توانید به راحتی آن را توسط زیپی که بر روی بدنه قرار دارد جدا کنید و در ماشین لباسشویی بشویید. هم چنین این رویه مقاومت بالایی در برابر ساییدگی و پارگی دارد و در صورت تمایل می توانید رویه جدیدی تهیه کرده و تعویض نمایید. این محصول از رنگ بندی فانتزی و جذابی برخوردار است که با مراجعه به فروشگاه می توانید رنگ مورد نظر خود را سفارش دهید. برای تهیه مبل شنی دایره ای نوجوان با قیمتی ارزان به فروشگاه اینتکس در ایران مراجعه کرده و این محصول را به سادگی سفارش دهید.

طول 90 سانتی متر
عرض 90 سانتی متر
ارتفاع 110 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه پارچه
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
شرکت سازنده اینتکس ایران
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...