مبل شنی بزرگ دو نفره پشمی

mobl 025

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
محصول فوق قابلیت تولید در رنگبندی دلخواه را داشته که در هنگام ثبت سفارش و در بخش توضیحات می توانید رنگ دلخواه خود را ذکر کنید.
4,440,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی بزرگ دو نفره پشمی برای قرار گیری در محیط های مختلف مانند منزل خریداری می شود و به دلیل زیبایی ظاهری که دارد در دکوراسیون داخلی منزل نیز کاربرد خواهد داشت. در نتیجه می توان آن را در موقعیتی مناسب قرار داد و از داشتن زیبایی آن لذت برد. مبل شنی بدنه ای بزرگ  وجادار دارد به طوری که زمانی که بر روی آن قرار می گیرید می توانید آرامش زیادی را حس کنید. این محصول نشیمن جاداری دارد که دو فرد به طور همزمان قادر به استفاده از این محصول می باشند. دو فرد با وزن بالا نیز از محصول استفاده می کنند و دچار مشکل نخواهند شد.

خرید مبل شنی بزرگ دو نفره پشمی

علاوه بر ظاهر زیبا و منحصر به فرد در این مبل شنی کیفیت آن نیز در مقایسه با محصولات مشابه بالا بوده است و می توان در طی سال های زیاد از داشتن آن لذت برد. کیفیت بالا سبب سازگاری بدنه با پوست افراد می شود و می تواند برای داشتن بهترین موقعیت برای علاقه مندان مورد استفاده قرار گیرد. در نتیجه استفاده از این محصول توسط تمامی رده های سنی بلا مانع است و می تواند بیش ترین میزان کارایی را ایجاد سازد. مبل شنی مد نظر بدنه ای با رویه پشمی دارد که پرز های بلندی دارد و می تواند لطافت مورد نیاز برای داشتن استراحت را داشته باشد. جهت خرید این نمونه از وسایل راحتی و طبی که از مزیت های زیاد برخوردار می باشد به فروشگاه اینتکس مراجعه نمایید.

طول 180 سانتی متر
عرض 180 سانتی متر
ارتفاع 80 سانتی متر
رنگ بدنه رنگ دلخواه
جنس بدنه مخمل
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
تحمل وزن 276 کیلو گرم
نوع مبل دو تا سه نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...