مبل شنی بزرگ تک نفره

mobl 026

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
محصول فوق قابلیت تولید در رنگبندی دلخواه را داشته که در هنگام ثبت سفارش و در بخش توضیحات می توانید رنگ دلخواه خود را ذکر کنید.
3,480,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی بزرگ تک نفره از بدنه ای گرد و بزرگ تشکیل شده است که سازگاری زیادی برای استفاده افراد سنگین وزن دارد. با توجه به این که بدنه دارای تحمل وزن نسبت به فشار وزن افراد بر روی خود می باشند می تواند مورد استفاده افراد دارای اضافه وزن نیز قرار می گیرد و قادر به داشتن بهترین موقعیت است. مبل شنی بزرگ تک نفره موجب قرار گیری افراد به حالت درازکش و نشسته می شود و می تواند محبوبیت زیادی را ایجاد سازد. مبل شنی وسیله ای با رویه ضد حساسیت است و از ساختاری ساده تشکیل شده است. این محصول تنها از دو بخش اصلی تشکیل شده است که یکی از آن رویه محصول می باشد و دیگری محتویاتی است که داخل بدنه را پر کرده است.

خرید مبل شنی بزرگ تک نفره

میزان موادی که در داخل بدنه قرار دارد با توجه به تمایل افراد اندازه گیری می شود. به طور مثال کسانی که تمایل به داشتن بدنه ای راحتی با قابلیت انعطاف زیاد دارند می توانند میزان محتویات داخلی بدنه را کاهش دهند و بدنه را با بخشی از فضای خالی در اختیاراستفاده کنندگان قرار می دهند. اما کسانی که تنها به یک محصول محکم با انعطاف کم نیاز دارند می توانند میزان شن های یونولیتی که در داخل بدنه قرار دارد را افزایش داده و بدنه را محکم نمایند. جهت خرید مبل شنی بزرگ تک نفره با قیمت مناسب به نمایندگی اینتکس ایران مراجعه نمایید.

طول 120 سانتی متر
عرض 120 سانتی متر
ارتفاع 110 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه پارچه مخملی 
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها قابل شست و شو
 قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...