مبل شنی با نشیمن منعطف

mobl 028

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
محصول فوق قابلیت تولید در رنگبندی دلخواه را داشته که در هنگام ثبت سفارش و در بخش توضیحات می توانید رنگ دلخواه خود را ذکر کنید.
2,160,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی با نشیمن منعطف از ترکیبی از بهترین مواد اولیه ساخته شده است که در طی مدت زمان استفاده افراد را دچار مشکل نمی کند. بنابراین می تواند برای مدت زمان طولانی بهترین موقعیت را ایجاد نماید. مبل شنی از بدنه ای با جنس مخمل تشکیل شده است که قابلیت داشتن طول عمر بالا را دارد. از این رو کسانی که به سمت داشتن این محصول کشیده می شوند می دانند که با خرید آن مدت زمان زیادی از داشتن یک نشیمن منحصر به فرد برخوردار خواهند شد. مبل شنی بدنه ای منعطف دارد به طوری که در زمان نشستن بر روی بدنه فرم بدن افراد را به خود می گیرد و می تواند تغییر حالت پیدا کند.

خرید مبل شنی با نشیمن منعطف

اما با بلند شدن از روی بدنه محصول مجدد به حالت اولیه خود برمی گردد و قادر به داشتن ظاهر منحصر به فرد اولیه خود خواهد بود. رویه مخمل در این محصول نقش مهمی در میزان فروش آن دارد و کارایی آن را افزایش می دهد. چرا که نرمی و لطافت می تواند سبب طولانی تر شدن استفاده از محصولات راحتی و طبی شود که در این مبل شنی لحاظ شده است. با توجه به موارد گفته شده از این محصول در تمامی محیط ها استفاده می شود و می تواند برای تمامی رده های سنی بهترین موقعیت را ایجاد سازد. خرید مبل شنی با نشیمن منعطف از فروشگاه اینتکس انجام می شود.

طول 100 سانتی متر
عرض 100 سانتی متر
ارتفاع 95 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنهمخمل
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...