مبل شنی اورجینال چرم

mobl 014

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
محصول فوق قابلیت تولید در رنگبندی دلخواه را داشته که در هنگام ثبت سفارش و در بخش توضیحات می توانید رنگ دلخواه خود را ذکر کنید.
2,380,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی اورجینال چرم مورد علاقه عده زیادی از افراد قرار می گیرد و سعی دارد بهترین موقعیت را برای آن ها ایجاد سازد. این محصول دارای طول عمر بالا است و از سازگاری زیاد برخوردار می باشد. بنابراین می توان در آن در طی سال های زیاد بهره مند شد و به لذت داشتن نشیمنی ایمن و استاندارد دست پیدا کرد. مبل شنی بدنه ای اصل و اورجینال دارد و می تواند در مکان های مختلف مورد استفاده قرار گیرد. این محصول دارای قابلیت های مختلف می باشد و امکانات لازم را دارد. در صورت آسیب دیدن بدنه و یا تمایل به داشتن یک مبل شنی با رنگی دیگر می توان بدنه را با رویه ای جدید تعویض کرد و از داشتن آن لذت برد.

خرید مبل شنی اورجینال چرم

همچنین امکان تعویض محتویات داخلی بدنه با محتویات جدید نیز وجود دارد به طوری که افراد می توانند بسته ای از شن های یونولیتی را خریداری کرده و سپس بدنه را تخلیه نمایند. در این زمان تنها با پر کردن بدنه با محتویات شن های یونولیتی می توان بدنه را مجدد شارژ کرد و قابلیت های مهم آن را به وجود آورد. این مبل شنی برای استفاده در طی سال های زیاد کاربرد دارد و ساخته شده است. بنابراین می توان با خیالی آسوده در پی خرید آن بود و محصول را با کیفیت بالا به دست آورد. خرید مبل شنی اورجینال چرم از طریق سایت نمایندگی اینتکس انجام می شود.

طول 90 سانتی متر
عرض 90 سانتی متر
ارتفاع110 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه چرم مصنوعی
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
شرکت سازنده اینتکس
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...