مبل شنی الیاف و یونولیت 140 سانتی سوسیسی

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
محصول فوق قابلیت تولید در رنگبندی دلخواه را داشته که در هنگام ثبت سفارش و در بخش توضیحات می توانید رنگ دلخواه خود را ذکر کنید.
3,970,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

خرید مبل شنی الیاف و یونولیت 140 سانتی سوسیسی با رنگبندی متنوع دارای بدنه با کیفیت و مقاوم مناسب جهت استفاده در طول عمر بالا برای مکان های مختلف با ضخامت زیاد در بدنه مناسب رده سنی بزرگسال از فروشگاه اینتکس ایران

مبل شنی الیاف و یونولیت 140 سانتی سوسیسی از سری محصولات با کیفیت و مقاومی می باشد که دارای استاندارد های لازم است و می توان در طول عمر بالا از آن استفاده کرد. چرا که بدنه از جنس پارچه جاسمین می باشد که ضخامت زیادی دارد و با دوخت های محکم و تضمینی در اختیار افراد قرار گرفته است و می تواند برای آن ها لذت حضور بر روی نشیمنی راحتی را مهیا سازد. در نتیجه مبل شنی مد نظر را می توان به عنوان داشتن نشیمنی استاندارد و مقاوم و راحت در نقاط مختلف منزل قرار داد و بهترین اوقات را ازعان خود نمود و در نهایت نیز توانست برای استراحت در طول روز بر روی آن قرار گرفت و استراحت و آرامش را کسب کرد. مبل شنی مد نظر ساختاری ساده دارد اما این ساختار ساده دارای طراحی بی عیب و نقصی می باشد که می توان با خیالی آسوده از داشتن آن لذت برد و بهترین اوقات را کسب کرد. این محصول دو بخش اصلی دارد که بدنه و محتویات داخلی را شامل می شود و می توان از این محتویات داخلی به بهترین شکل بهره مند شد. چرا که نهایت سازگاری های لازم را دارد و با داشتن بدنه مقاوم و منحصر به فرد برای استفاده در طول عمر بالا انتخاب و خریداری می شود. در این صورت کسانی که به دنبال انتخاب و خرید این محصول می باشند می توانند نسبت به بررسی محتویات داخلی نیز دقت و توجه داشته باشند و در نهایت خرید گزینه ای دلخواه با کیفیت بالا و سازگاری زیاد را انجام دهند. مبل شنی الیاف و یونولیت 140 سانتی سوسیسی با بدنه با کیفیت و دوخت های محکم بدون هر گونه درز و شکاف در فروشگاه اینتکس ایران موجود می باشد که می توان نسبت به خرید آن اقدام نمود.

طول 140 سانتی متر
عرض 90 سانتی متر
ارتفاع 80 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه پارچه جاسمین
مواد داخلی مبلالیاف و یونولیت
شرکت سازندهاینتکس ایران
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابل شست و شو
قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...