مبل شنی الیاف و یونولیت 110*80 استوانه ای

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
محصول فوق قابلیت تولید در رنگبندی دلخواه را داشته که در هنگام ثبت سفارش و در بخش توضیحات می توانید رنگ دلخواه خود را ذکر کنید.
3,670,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

خرید بهترین مبل شنی الیاف و یونولیت 110*80 استوانه ای با رنگبندی متنوع مناسب رده سنی مختلف با طول عمر بالا و کیفیت مطلوب جهت استفاده در مکان های مختلف به عنوان نشیمنی دائمی با قیمت مناسب از فروشگاه اینتکس ایران

مبل شنی الیاف و یونولیت 110*80 استوانه ای دارای مزیت های مختلف می باشد که سبب جذب مخاطب می شود و تمایل آن ها به خرید را افزایش می دهد. محصول مورد نظر از دو بخش اصلی تشکیل شده است که یکی رویه بدنه و دیگری محتویات داخلی آن می باشد. در نتیجه این دو در کنار هم سازگار ترین حالت ممکن را ایجاد می سازند و می توانند قابلیت هایی مانند انعطاف بالا را داشته باشند. در این صورت افراد می توانند با خیالی آسوده نسبت به خرید این محصول اقدام کنند تا لحظات خوشی ایجاد شود و بتوان بدون هر گونه محدودیت این محصول را کسب نمود. مبل شنی دارای بدنه ای از نوع پارچه با کیفیت است که با وجود محتویات داخلی از نوع الیاف و یونولیت انعطاف زیادی را ایجاد می کند و سبب تشکیل راحت ترین حالت ممکن می شود. در این صورت می توان بدون هر گونه مشکل و دشواری نسبت به خرید آن اقدام کرد و از داشتن آن لذت برد و توانست لحظات خوبی را بر روی آن سپری کرد. از این مبل شنی در مکان های مختلف استفاده می شود و تشکیل دهنده راحتی زیاد است تا استراحت در طول روز بر روی آن انجام می گیرد و یا افراد نسبت به انجام کار های طولانی که به حالت نشسته انجام می شود اقدام نمایند. مبل شنی با رنگ دلخواه انتخاب و خریداری می شود به طوری که رنگ آن توسط خریدار انتخاب می شود و می تواند بهترین اوقات را برای آن ها رقم بزند تا علاقه مندان نسبت به داشتن آن جذب شوند و خرید آن را نهایی سازند. چنانچه تمایل به خرید مبل شنی الیاف و یونولیت 110*80 استوانه ای دارید به فروشگاه اینتکس ایران وارد شده و از دسته بندی مربوط به مبل شنی محصول را وارد سبد خرید خود نمایید.

طول 110 سانتی متر
عرض 110 سانتی متر
ارتفاع 80 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنهپارچه جاسمین
مواد داخلی مبلالیاف و یونولیت
شرکت سازندهاینتکس ایران
نوع مبلتک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...