مبل شنی الیاف و یونولیت سوسیسی 120 سانت

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
محصول فوق قابلیت تولید در رنگبندی دلخواه را داشته که در هنگام ثبت سفارش و در بخش توضیحات می توانید رنگ دلخواه خود را ذکر کنید.
3,530,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

خرید مبل شنی الیاف و یونولیت سوسیسی 120 سانت با بدنه ضد حساسیت دارای ساختاری استاندارد و طبی برای تمامی رده های سنی با قابلیت نشستن و یا درازکش دارای رنگبندی متنوع و طول عمر بالا و بدنه قابل شستشو از فروشگاه اینتکس ایران

مبل شنی الیاف و یونولیت سوسیسی 120 سانت بدنه ای قابلیت شستشو دارد که می توان در زمان نیاز به تمیز کردن آن اقدام کرد. به طوری که بدنه از طریق زیپ موجود در ساختار خود تخلیه می شود و پس از تخلیه کامل شستشو داده می شود و می توان در ماشین لباسشویی نیز آن را شستشو داد. پس از خشک شدن کامل بدنه نیز می توان محتویات داخلی مبل شنی که الیاف و یونولیت می باشد را در داخل آن پر کرد و سپس با بستن زیپ به استفاده مجدد از محصول پرداخت. به این ترتیب بدنه همواره تمیز باقی می ماند و می توان در هر زمان که کثیفی رخ داد نسبت به تمیز کردن و شستشوی بدنه اقدام کرد و از بروز آسیب به آن نیز جلوگیری نمود. اگر آب و رطوبت به محتویات داخلی بدنه برسد دچار آسیب می شود و به هم چسبیده و انعطاف خود را از دست می دهد. در این صورت تنها با این روش شستشوی بدنه امکان پذیر است و می توان از داشتن یک مبل شنی بی عیب و نقص لذت برد. این محصول بدنه ای ضد حساسیت دارد و به دلیل وجود رویه ای با جنس پارچه جاسمین است. به این صورت تمامی رده های سنی به خصوص افرادی که دارای پوست های حساس می باشند می توانند از این محصول لذت ببرند و بر روی آن احساس خوشایندی را تجربه نمایند.مبل شنی الیاف و یونولیت با ساختار گفته شده توانسته رضایت مخاطب را جلب کند و در اختیار افراد قرار دهد و در نهایت نیز بتوان با خیالی آسوده از آن بهره مند شد. رنگبندی متنوع در این مبل شنی نیز انتخاب و خرید آن را آسان کرده است. خرید مبل شنی الیاف و یونولیت سوسیسی 120 سانت با قیمت مناسب تنها از سایت فروشگاه اینتکس ایران امکان پذیر می باشد.

طول 120 سانتی متر
عرض 90 سانتی متر
ارتفاع 80 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه پارچه جاسمین
مواد داخلی مبلالیاف و یونولیت
شرکت سازندهاینتکس ایران
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابل شست و شو
قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...