مبل شنی الیاف و ابر 160*90 سوسیسی

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
محصول فوق قابلیت تولید در رنگبندی دلخواه را داشته که در هنگام ثبت سفارش و در بخش توضیحات می توانید رنگ دلخواه خود را ذکر کنید.
5,060,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

خرید مبل شنی الیاف و ابر 160*90 سوسیسی با بدنه ای مقاوم دارای رویه ضد حساسیت و قابل شستشو مناسب جهت بهره مندی در مکان های مختلف برای قرار گیری به حالت درازکش با بدنه منعطف از فروشگاه اصلی اینتکس ایران

مبل شنی الیاف و ابر 160*90 سوسیسی به عنوان برترین نمونه از محصولات طبی و راحتی معرفی می شود که دارای مزیت های زیاد می باشد و با وجود چنین مزیت هایی می توان نسبت به داشتن آن اقدام نمود. این محصول بی نظیر در نهایت سادگی طراحی و تولید شده است که توانسته رضایت مخاطب را جلب کند و در این صورت برای استفاده رده سنی بزرگسال انتخاب شود. مزیت هایی مانند ضد حساسیت بودن و قابل شستشو بودن و انعطاف بالا از مهم ترین آن ها می باشد که خریداران در زمان خرید نسبت به آن ها حساس هستند و این گزینه ها را مورد بررسی قرار می دهند. با این وجود است که مبل شنی دلخواهی را به دست می آورند که شامل بدنه ای از جنس پارچه جاسمین می باشد که محتویاتی مانند الیاف و ابر در داخل آن قرار گرفته است و بدنه را پر می کند. در این صورت می توان راحت ترین حالت ممکن را کسب کرد که در نتیجه برای نشستن و یا درازکش افراد در نظر گرفته می شود. این محصول دلخواه با قرار گیری افراد دچار تغییر شکل می شود و فرم بدن آن ها را به خود می گیرد و می تواند تمامی استاندارد های لازم را داشته باشد. در این صورت دارای قابلیت شکل پذیری بالا نیز بوده است که افراد می توانند با خیالی آسوده از داشتن آن لذت ببرند و ساعات خوشی را سپری کنند. این محصول بی نظیر با بدنه ای که دارای قابلیت ضد حساسیت می باشد در تمامی فصول سال قابل استفاده است و مشکلی را برای افراد ایجاد نخواهد کرد تا پوست های حساس نیز از آن بتوانند استفاده نمایند. خرید مبل شنی الیاف و ابر 160*90 سوسیسی با مراجعه به سایت اینتکس ایران انجام می شود.

طول 160 سانتی متر
عرض 90 سانتی متر
ارتفاع 80 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه پارچه جاسمین
مواد داخلی مبلالیاف و ابر
شرکت سازندهاینتکس ایران
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابل شست و شو
قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...