مبل شنی الیاف و ابر قطر 90 6 پر

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
محصول فوق قابلیت تولید در رنگبندی دلخواه را داشته که در هنگام ثبت سفارش و در بخش توضیحات می توانید رنگ دلخواه خود را ذکر کنید.
3,500,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

خرید ارزان ترین مبل شنی الیاف و ابر قطر 90 6 پر با بدنه گرد و مقاوم مناسب جهت استفاده رده سنی بزرگسال با طول عمر بالا و قیمت مناسب جهت به کار گیری در نقاط مختلف منزل با کاربرد آسان و راحت از فروشگاه اصلی اینتکس ایران

مبل شنی الیاف و ابر قطر 90 6 پر جدید ترین محصول در دسته بندی مبل شنی است که ساختاری استاندارد و ایمن دارد و می تواند با طول عمر بالا برای افراد بهترین اوقات را رقم بزند. مبل شنی دارای محتویات داخلی از نوع الیاف و ابر می باشد که بدنه ای گرد را تشکیل داده است و می توان از داشتن آن در موقعیت های مختلف لذت برد. این مبل شنی طراحی استاندارد و مقاومی دارد به طوری که افراد می توانند در طول عمر بالا و به صورت دائمی از آن استفاده نمایند و بهترین شرایط را کسب کنند و از این شرایط نیز لذت ببرند. بدنه مقاوم محصول به جهت داشتن دوخت های محکم می باشد که در اثر قرار گیری افراد سنگین وزن نیز دچار مشکل نمی شود و مقاومت خود را خواهد داشت. با این وجود است که علاقه مندان می توانند با کیفیت بالا و طول عمر زیاد این محصول را داشته باشند و به جهت استفاده در دکوراسیون داخلی منزل نیز آن را مورد بهره برداری قرار دهند و در نتیجه سطحی منعطف برای افراد را ایجاد می سازد تا در طول روز به استراحت مشغول شوند. سطح به دست آمده ضد حساسیت بوده است و با قابلیت مقاومت زیاد با طول عمر بالا توانسته بهترین شرایط  را برای علاقه مندان ایجاد سازد و در نهایت نیز بتواند محصولی برای سال های طولانی باشد. وجود قابلیت شستشوی آسان و سریع نیز در این محصول سبب جذب مخاطب شده است و می تواند دلیل مهمی برای خرید این مبل شنی باشد تا افراد در صورت کثیفی بدنه بتوانند به راحتی آن را شستشو دهند. خرید مبل شنی الیاف و ابر قطر 90 6 پر به راحتی با مراجعه به سایت اینتکس ایران انجام می شود.

طول 90 سانتی متر
عرض 90 سانتی متر
ارتفاع 80 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنهپارچه جاسمین
مواد داخلی مبلالیاف و ابر
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...