مبل شنی استوانه ای 110*80 ابر و یونولیت

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
محصول فوق قابلیت تولید در رنگبندی دلخواه را داشته که در هنگام ثبت سفارش و در بخش توضیحات می توانید رنگ دلخواه خود را ذکر کنید.
2,740,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

خرید با کیفیت ترین مبل شنی استوانه ای 110*80 ابر و یونولیت با رنگبندی متنوع دارای کیفیت بالا و استاندارد دارای رویه طبی و مقاوم با دوخت های محکم بدون ایجاد حساسیت و با سازگاری زیاد و طول عمر بالا از فروشگاه اینتکس ایران

مبل شنی استوانه ای 110*80 ابر و یونولیت از سری محصولات با کیفیت و منحصر به فرد می باشد که طراحی ساده ای دارد اما می تواند مزیت های زیادی را ایجاد سازد و برای افراد بهترین گزینه به حساب بیاید. این محصول نشیمنی راحتی محسوب می شود که قابلیت استفاده به عنوان یک نشیمن دائمی را دارد و می تواند استاندارد ترین حالت ممکن را داشته باشد. مبل شنی ساختاری استوانه ای شکل دارد که می توان بدون محدودیت آن را در مکان های مختلف قرار داد و نسبت به استفاده کردن از آن ها اقدام نمود. از آن جایی که محصول دارای رنگبندی متنوع می باشد می توان رنگ دلخواه با توجه به دکوراسیون داخلی محیط های مختلف را خریداری کرد تا این نشیمن را به جای مبل های راحتی گران قیمت استفاده کرد و در طی روز بر روی آن به استراحت و آرامش اقدام نمود. مبل شنی استوانه ای دارای اندازه دلخواه می باشد که کمجا و منحصر به فرد است در این صورت در مکان های مختلف استفاده می شود و می توان از ایجاد چنین شرایطی لذت برد. مبل شنی را می توان با قابلیت هایی نظیر ضد حساسیت بودن و شستشوی آسان انتخاب و خریداری کرد و از آن در طول عمر بالا لذت برد و توانست برای تمامی رده های سنی چنین نشیمنی را ایجاد کرد. رویه محصول از نوع بهترین پارچه می باشد که دوخت های محکم دارد تا در برابر فشار و ضربه مقاومت داشته باشد و بتوان از شرایط به وجود آمده لذت برد. در این صورت برای افراد سنگین وزن نیز بدون مانع استفاده می شود. انتخاب و خرید مبل شنی استوانه ای 110*80 ابر و یونولیت با ورود به نمایندگی اینتکس ایران انجام می شود.

طول 110 سانتی متر
عرض 110 سانتی متر
ارتفاع 80 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنهپارچه جاسمین
مواد داخلی مبلابر و یونولیت
شرکت سازندهاینتکس ایران
نوع مبلتک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...