مبل شنی استوانه ای 100*80 الیاف و ابر

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
محصول فوق قابلیت تولید در رنگبندی دلخواه را داشته که در هنگام ثبت سفارش و در بخش توضیحات می توانید رنگ دلخواه خود را ذکر کنید.
4,150,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

خرید ارزان ترین مبل شنی استوانه ای 100*80 الیاف و ابر با رنگبندی متنوع دارای طول عمر بالا و سازگاری زیاد مناسب استفاده در نقاط مختلف منزل با کاربرد آسان دارای بدنه ضد حساسیت و ضخیم از فروشگاه اصلی اینتکس ایران

مبل شنی استوانه ای 100*80 الیاف و ابر برترین نمونه از محصولات طبی و راحتی است که دارای ساختاری استوانه ای می باشد و می توان استاندارد ترین حالت ممکن را کسب نمود. با این وجود است که افراد زیادی به سمت خرید آن کشیده می شوند و دارای طرفداران زیادی است که به جای خرید محصولات گران قیمت و راحتی مبل شنی را مورد استفاده قرار می دهند و می توان از داشتن آن لذت برد. این محصول دارای دو بخش اصلی می باشد که یکی رویه و دیگری محتویات داخلی آن می باشد که در این صورت می تواند محصولی ساده و کاربردی باشد و افراد را به سمت داشتن شرایط دلخواه سوق می دهد. مبل شنی مد نظر دارای رنگبندی متنوع نیز می باشد که تمامی استاندارد های لازم را دارد و خریداران می توانند رنگ دلخواه خود را انتخاب کنند و خرید خود را نهایی سازند. مبل شنی دارای وزن مناسب می باشد که در این صورت می توان در منزل بر روی سطح صاف زمین حرکت داد و تغییر مکان پیدا کرد. از این رو افرادی که در حال تعییر دکور می باشند و یا خانه تکانی می کنند می توانند به راحتی آن را جا به جا نمایند و شرایط خوبی را ایجاد سازند و در نهایت بهترین موقعیت برای استراحت و آرامش را مهیا کرد و اوقات خوشی را ایجاد نمایند. با توجه به مزیت هایی که در مبل شنی مد نظر وجود دارد می توان آن را با رویه ضد حساسیت و قابلیت شستشوی آسان در مکان های مختلف استفاده کرد و شرایط استاندارد و راحتی را ایجاد نمایند و بتوانند بدون هر گونه مشکل و دشواری با قیمت مناسب ان را داشته باشند. خرید مبل شنی استوانه ای 100*80 الیاف و ابر از فروشگاه اینتکس ایران انجام می گیرد.

طول 100 سانتی متر
عرض 100 سانتی متر
ارتفاع 80 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنهپارچه جاسمین
مواد داخلی مبلالیاف و ابر
شرکت سازندهاینتکس ایران
نوع مبلتک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...