مبل شنی استوانه ای ابر و یونولیت 100*80

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
محصول فوق قابلیت تولید در رنگبندی دلخواه را داشته که در هنگام ثبت سفارش و در بخش توضیحات می توانید رنگ دلخواه خود را ذکر کنید.
2,610,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

خرید بهترین مبل شنی استوانه ای ابر و یونولیت 100*80 با بدنه طبی و راحتی مناسب جهت استفاده در موقعیت های مختلف دارای طول عمر بالا و کیفیت مطلوب مناسب استفاده بزرگسال با نشیمن قابل انعطاف از فروشگاه اینتکس ایران

مبل شنی استوانه ای ابر و یونولیت 100*80 جدید ترین مدل مبل شنی است که ساختاری استوانه ای شکل دارد و می توان از مزیت های موجود در آن لذت برد. مبل شنی استوانه ای دارای بدنه ای از جنس پارچه جاسمین می باشد که بدون ایجاد حساسیت در اختیار افراد می باشد که برای تمامی رده های سنی ساخته شده است که در این صورت می توان در مکان های مختلف از آن لذت برد و بهترین اوقات را کسب نمود. این محصول بدنه ای بی عیب و نقص دارد که امکان انتخاب رنگ بدنه توسط خریدار وجود دارد و می توان بدون هر گونه محدودیت نسبت به تعیین رنگ بدنه اقدام کرد و وسیله ای محبوب را کسب کرد. از سوی دیگر بدنه ضد حساسیت دارای مقاومت زیاد در برابر عوامل مختلف می باشد و ضخامت بالایی را دارد به طوری که افراد می توانند بر روی آن قرار گیرند و مشکلی را دچار نشوند و حتی افراد سنگین وزن نیز قابلیت استفاده از این محصول را خواهند داشت. در نتیجه بدون آسیب و ایجاد درز و شکاف می توان این محصول را در مکان های مختلف استفاده کرد و از آن لذت برد. در طی سال های زیاد نیز این محصول سازگاری زیادی دارد و می توان بدنه آن را در صورت نیاز تعویض کرد. همچنین تعویض محتویات داخلی بدنه و شارژ کردن آن نیز مهیا شده است تا افراد بتوانند بدون هر گونه مشکل از داشتن آن لذت ببرند و از وجود آن لذت ببرند. از این رو کسانی که به دنبال تهیه یک مبل راحتی با قیمت مناسب می باشند می توانند مبل شنی را مد نظر قرار دهند. خرید مبل شنی استوانه ای ابر و یونولیت 100*80 از نمایندگی اصلی اینتکس ایران انجام می شود و افراد از آن لذت می برند.

طول 100 سانتی متر
عرض 100 سانتی متر
ارتفاع 80 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه پارچه جاسمین
مواد داخلی مبلابر و یونولیت
شرکت سازندهاینتکس ایران
نوع مبلتک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...