مبل شنی استاندارد گرد با پارچه مازراتی

mobl 031

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
محصول فوق قابلیت تولید در رنگبندی دلخواه را داشته که در هنگام ثبت سفارش و در بخش توضیحات می توانید رنگ دلخواه خود را ذکر کنید.
2,150,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل های شنی دارای تنوعی بی نظیر هستند که از محبوبیت بالایی نیز برخوردار می باشند. یکی از جذاب ترین و پرطرفدار ترین نمونه های مبل شنی ، مبل شنی استاندارد گرد با پارچه مازراتی است که دارای تمامی ویژگی های یک محصول استاندارد و درجه یک می باشد. این مبل شنی دارای ابعادی کاملا مناسب بوده که برای استفاده یک نفر بزرگسال طراحی شده است. ابعاد این محصول به گونه ای می باشد که برای استفاده از آن نیازی نیست تا فضای زیادی را در نظر بگیرید و در هر فضایی می توان آن را مورد استفاده قرار داد. از دیگر ویژگی های این مبل شنی برخورداری از انعطاف بالا می باشد. مواد داخلی این محصول یونولیتی است که با نشستن بر روی آن به خوبی مواد جابه جا شده و به حالتی همانند فرم بدن درمی آید.

مبل شنی استاندارد گرد

در زمان نشستن بر روی این مبل شنی، پشتی کوتاهی بر روی آن تشکیل می شود که تمامی گودی کمر و پشت را پوشش داده و با نشستن طولانی مدت کوچک ترین آسیبی به بدن وارد نمی شود. بنابراین نشیمنگاهی فوق العاده راحت خواهد بود. رویه این محصول نیز از بهترین نوع مازراتی می باشد که ضد لک است و قابلیت شستشو دارد. این رویه مقاومت بالایی در برابر پارگی و پوسیدگی داشته و می توانید به راحتی از آن به مدت طولانی استفاده نمایید. هم چنین در صورت کثیف شدن نیز از بدنه اصلی جدا شده و در ماشین لباسشویی شسته می شود. برای حفظ کیفیت این محصول لازم است تا در زمان جابه جایی از کشیدن این مبل شنی بر روی زمین خودداری کرده و این محصول را به طور کامل از روی زمین بلند کنید و جابه جا نمایید. برای تهیه مبل شنی استاندارد گرد با پارچه مازراتی با قیمتی ارزان و کیفیت بی نظیر می توانید به فروشگاه اینتکس ایران مراجعه کنید.

طول 110 سانتی متر
عرض 110 سانتی متر
ارتفاع 80 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه پارچه
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
شرکت سازنده اینتکس ایران
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابل شست و شو
قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...