مبل شنی ابر و یونولیت مدل تختی 160*120

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
محصول فوق قابلیت تولید در رنگبندی دلخواه را داشته که در هنگام ثبت سفارش و در بخش توضیحات می توانید رنگ دلخواه خود را ذکر کنید.
2,880,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

خرید مبل شنی ابر و یونولیت مدل تختی 160*120 دارای طراحی استاندارد و ایمن جهت نشستن بر روی سطح طبی و راحتی در زمان مطالعه و یا تماشای فیلم با بدنه بی عیب و نقص دارای رنگبندی متنوع از فروشگاه اصلی اینتکس ایران

مبل شنی ابر و یونولیت مدل تختی 160*120 دارای ابعاد و اندازه استاندارد می باشد تا افراد بتوانند بر روی آن احساس خوشایندی داشته باشند و از آن لذت ببرند. این سطح نشیمن راحتی دارای قابلیت های مختلف است که مزیت های زیادی را به دنبال دارد تا افراد بتوانند آن را به جای مبل های راحتی دیگر که قیمت بالایی دارند مورد استفاده قرار دهند. چرا که قیمت مناسبی دارد و در مقابل پرداخت هزینه کم می توان کیفیت بالایی را کسب کرد و از آن لذت برد. محصول مورد نظر دارای ساختاری استاندارد و ایمن می باشد که رنگبندی متنوعی را تشکیل داده است و در این صورت می توان محصول را با رنگ دلخواه انتخاب و خریداری کرد و از داشتن محصول محبوب خود لذت برد. با این وجود است که مبل شنی را می توان به عنوان پر فروش ترین محصولات راحتی معرفی کرد که توانسته رضایت مخاطب را به خوبی جلب کند و جزو برترین نمونه از محصولات طبی باشد. قابلیت استفاده از این محصول توسط تمامی افراد وجود دارد اما اغلب بزرگسال به سمت خرید آن کشیده می شوند تا در زمان مطالعه و تماشای فیلم و همچنین کار با رایانه از آن بهره مند شوند. سطحی که توسط این مبل شنی کسب می شود طبی و راحتی است و می تواند استاندارد های لازم را کسب کرد و ستون فقرات و کمر را در شرایط مناسب و طبی قرار داد. در این صورت با نشستن طولانی مدت افراد دچار خستگی نمی شوند و بدن آن ها آرامش را حس می کند. انتخاب و خرید مبل شنی ابر و یونولیت مدل تختی 160*120 با مزیت های گفته شده و رنگبندی متنوع تنها در فروشگاه اینتکس ایران انجام می گیرد و می توان از آن بهره مند شد.

طول 120 سانتی متر
عرض 160 سانتی متر
ارتفاع 80 سانتی متر
رنگ محصول امکان سفارش رنگ دلخواه
جنس بدنه پارچه جاسمین
مواد داخلی مبلابر و یونولیت
شرکت سازندهاینتکس ایران
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه -

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...