مبل شنی ابر و یونولیت قطر 120 مدل 9 پر

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
محصول فوق قابلیت تولید در رنگبندی دلخواه را داشته که در هنگام ثبت سفارش و در بخش توضیحات می توانید رنگ دلخواه خود را ذکر کنید.
2,850,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

خرید جدید ترین مبل شنی ابر و یونولیت قطر 120 مدل 9 پر با رنگبندی متنوع بدون ایجاد حساسیت با بدنه محکم و مقاوم جهت استفاده در مکان های مختلف به عنوان نشیمنی دائمی دارای قابلیت شستشوی آسان از فروشگاه اینتکس ایران

مبل شنی ابر و یونولیت قطر 120 مدل 9 پر  بزرگ و جادار در اختیار رده سنی بزرگسال می باشد که توانسته رضایت مخاطب را به خوبی جلب کند و برای علاقه مندان سازگاری زیادی را ایجاد نماید. در نتیجه به عنوان با کیفیت ترین و منحصر به فرد ترین نشیمن راحتی معرفی می شود که افراد می توانند با خیالی آسوده آن را در مکان های مختلف در زمان مطالعه و تماشای فیلم استفاده نمایند و از داشتن آن لذت ببرند. محصول مورد نظر دارای دو بخش اصلی می باشد که یکی بدنه و دیگری مواد داخلی بدنه می باشند. بدنه از نوع پارچه جاسمین است که لطافت زیادی را ایجاد می کند. همچنین مواد داخلی آن که از نوع ابر و یونولیت می باشد توانسته سازگاری زیادی را ایجاد کند تا افراد بدون هر گونه محدودیت به داشتن آن بپردازند و نسبت به بهره مندی از این محصول دلخواه اقدام نمایند. مبل شنی مد نظر برای استفاده در مکان های مختلف سازگاری دارد اما این سازگاری با ورود رطوبت و آب به داخل بدنه از بین می رود و محصول را دچار مشکل می کند. چرا که بدنه نفوذ پذیری دارد و محتویات با برخورد با آب و رطوبت دچار خرابی می شوند و به یکدیگر می چسبند و در نهایت خاصیت انعطاف و شکل پذیری را از دست می دهند. در این صورت محصول باید شارژ شود که با تعویض محتویات داخلی بدنه انجام می شود. مبل شنی دارای امکان استفاده در طول عمر بالا است و همچنین امکان تعویض بدنه نیز وجود دارد و می توان رنگ آن را تعویض کرد. مبل شنی ابر و یونولیت قطر 120 مدل 9 پر را تنها می توان از فروشگاه اصلی اینتکس ایران سفارش داد و بالاترین کیفیت را کسب کرد.

طول120 سانتی متر
عرض120 سانتی متر
ارتفاع 90 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنهپارچه جاسمین
مواد داخلی مبلابر و یونولیت
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...