مبل شنی ابر و یونولیت سوسیسی 160 سانتی

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
محصول فوق قابلیت تولید در رنگبندی دلخواه را داشته که در هنگام ثبت سفارش و در بخش توضیحات می توانید رنگ دلخواه خود را ذکر کنید.
3,020,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

خرید جدید ترین مبل شنی ابر و یونولیت سوسیسی 160 سانتی دارای بدنه ای مقاوم و منحصر به فرد با قابلیت انعطاف زیاد و رویه ضد حساسیت و بدنه قابل شستشو جهت استفاده در موقعیت های مختلف از فروشگاه اصلی اینتکس ایران

مبل شنی ابر و یونولیت سوسیسی 160 سانتی گزینه ای مناسب برای استفاده رده سنی بزرگسال می باشد که سطحی طبی و راحتی را رقم زده است و می توان بدون مشکل و دشواری نسبت به داشتن آن اقدام نمود. این محصول سازگار توانسته رضایت مخاطب را به خوبی جلب کند و جزو محصولات با رویه طبی و بدنه ضد حساسیت می باشد که افراد می توانند آن را بر روی سطوح مختلف قرار دهند و از آن بهره مند شوند. این محصول سازگار دارای دو بخش اصلی است که یکی بدنه با پارچه جاسمین می باشد و دیگری محتویات داخلی بدنه از نوع ابر و یونولیت بوده است. این دو در کنار هم بهترین موقعیت را ایجاد می کنند که قابلیت انعطاف بالا از جمله مهم ترین آن می باشد. به همین خاطر است که سازگاری زیادی از خود نشان می دهد و می توان بدون هر گونه محدودیت نسبت به داشتن آن اقدام کرد و بر روی آن به حالت نشسته و یا درازکش قرار گرفت. حالت درازکش بر روی این محصول به راحتی صورت می گیرد و با وجود طول 160 سانتی که دارد افراد می توانند بهترین موقعیت را برای خود ایجاد سازند. رویه محصول ضد حساسیت است تا تمامی کسانی که دارای پوست های حساس نیز می باشند از آن در فصول مختلف سال استفاده نمایند و بهترین موقعیت را دارا باشند و از این حضور لذت ببرند. علاوه بر این موارد بدنه ضد حساسیت محصول سبب استفاده آن توسط کودکان شده است تا در طول روز بر روی آن به استراحت و حتی خواب بپردازند و از این حضور لذت ببرند. به منظور خرید آسان مبل شنی ابر و یونولیت سوسیسی 160 سانتی به فروشگاه اصلی اینتکس ایران مراجعه کنید و محصول را با کیفیت اصل سفارش دهید.

طول 160 سانتی متر
عرض 90 سانتی متر
ارتفاع 80 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه پارچه جاسمین
مواد داخلی مبلابر و یونولیت
شرکت سازندهاینتکس ایران
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابل شست و شو
قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...