شناور بادی شورتی ماشین آتش نشانی Intex 59586

Intex 59586

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
330,000 تومان

شناور بادی شورتی ماشین آتش نشانی Intex 59586 یکی دیگر از سری محصولاتی است که می تواند پیشنهاد خوبی برای کودکان به شمار رود. این شناور بادی همان طور که از نامگذاری محصول هم پیداست دارای ظاهری شبیه به یک ماشین آتش نشانی می باشد که این جلوه قطعا می تواند برای کودک بسیار مهیج و جذاب باشد. در واقع این طراحی می تواند برای کودکان یک تا دو سال یک پیشنهاد ایده آل بوده و باعث شود تا کودک در بهترین حالت ممکن بتواند بر روی آب قرار گرفته و لذت ببرد. قطعا تحمل وزن بالای این محصول و همین طور نوع شکل گیری این کالا نیز از دیگر خصوصیات مهم این شناور بادی شورتی کودک به شمار می رود.

شناور بادی شورتی ماشین آتش نشانی Intex 59586 | اینتکس ایران

در کنار این موارد نیز باید اشاره کنیم که شناور بادی شورتی ماشین آتش نشانی Intex 59586 به ساده ترین شکل ممکن امکان راه اندازی را دارا می باشد به این صورت که شما این مزیت را در اختیار خواهید داشت که به وسیله یک عدد پمپ باد در سریع ترین زمان ممکن دست به راه اندازی و باد کردن این محصول بزنید. نکته مهم دیگر در رابطه با این شناور شورتی بحث سبک وزن بودن بدنه اصلی این محصول و راحتی جا به جایی این کالا می باشد که قطعا باعث خواهد شد که شما بتوانید به سادگی اقدام به حمل و نقل این محصول کنید. با در نظر گرفتن این توضیحات امکان خرید و ثبت سفارش این شناور بادی شورتی با قیمت استثنایی از سایت فروشگاه اینتکس ایران برای شما عزیزان فراهم خواهد بود.

خرید شناور بادی شورتی ماشین آتش نشانی مدل Intex 59586 | اینتکس ایران

 نوع تفریحی
 طول 74 سانتی متر
 عرض 58 سانتی متر
 وزن 200 گرم
 جنس بدنه PVC
 تعداد دستگیره-
 تحمل وزن 20 کیلوگرم
 پمپ-
 نوع پمپ-
 سایر ویژگی هامناسب کودکان
قابلیت راه اندازی آسان
 اقلام همراه-

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...