عینک شنا بالای 8 سال ضد بخار آبی اینتکس

intex 55682

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
20%
350,000
280,000 تومان
کمی صبر کنید...

عینک شنا بالای 8 سال ضد بخار آبی اینتکس از سری محصولات باکیفیت و منحصر به فردی است که در زمان رفتن به مسافرت و گردش نیز به راحتی همراه افراد قرار می گیرد و می تواند در زمان نیاز مزیت های خود را ارائه دهد. این محصول ابعاد کوچک و کمجا دارد تا در این صورت بتوان آن را مورد بهره برداری آسان قرار داد و از وجود آن لذت برد. عینک شنا از نفوذ آب به چشم در زمان شنا جلوگیری می کند و قابلیت جلوگیری از آسیب به چشم در برابر کلر را نیز دارد و می تواند برای افراد بهترین گزینه باشد.

 رنگبندی متنوع شامل این محصول شده است که نمونه معرفی شده با رنگ آبی ارائه می شود تا علاقه مندان به این رنگ دلخواه بتوانند استاندارد ترین حالت ممکن را کسب نمایند. عینک شنا مد نظر برای رده سنی بالای هشت سال ساخته شده است که دارای بند تنظیم کننده سایز می باشد تا بتوان به راحتی آن را متناسب با سر کودک و نوجوان تنظیم کرد و بر روی صورت آن ها قرار داد. با این وجود است که از محدودیت در زمان استفاده از هر گونه محصول شنا جلوگیری می شود و مشکلی را برای استفاده کنندگان به همراه نخواهد داشت. عینک شنا لنز ضد بخار دارد که از جنس پلی کربنات می باشد تا در عمق آب و در فضای آب گرم نیز به راحتی از آن استفاده کنند و دید کامل نیز داشته باشند. به این ترتیب تمامی مزیت های ممکن به وجود می آید تا علاقه مندان بتوانند این محصول را با خیالی آسوده سفارش دهند و از آن در طی سال های زیاد بهره مند گردند. کسانی که قصد خرید عینک شنا بالای 8 سال ضد بخار آبی اینتکس را دارند و به دنبال تهیه یک لوازم شنا خاص می باشند می توانند از طریق سایت اینتکس ایران اقدام به خرید کرده و سفارش خود را ثبت نمایند.

نوع تفریحی
وزن 100 گرم
رده سنیبالاتر از 8 سال
جنس لنز پلی کربنات
 جنس بدنه سیلیکون
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت اینتکس
ابعاد: 16 در 4 در 3 سانتی متر
مناسب برای آموزش شنا
دارای بند قابل تنظیم
دارای لنز محافظت کننده از اشعه UV
طراحی شیک و زیبا
 اقلام همراه -

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...