اسنورکل و ماسک شنا بزرگسال Hydro-Pro آبی بست وی

Bestway 24053 Blue

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,600,000 تومان
کمی صبر کنید...

اسنورکل و ماسک شنا بزرگسال Hydro-Pro آبی بست وی مناسب شرکت در شنا و تفریحات مهیج آبی است که قابلیت تنفس در عمق آب را ایجاد کرده است که مناسب رده سنی بزرگسال می باشد. این محصول حرفه ای و بی نقص ساخت شرکت بست وی است که از بالاترین میزان درجه کیفی تشکیل شده است تا بتوان از آن در طول عمر بالا استفاده کرد و از داشتن آن لذت برد. این محصول مجموعه ای کامل به جهت شنا و غواصی است که برای رده سنی بزرگسال است و می توان برای آن ها موقعیت استاندارد و مناسبی را ایجاد کرد.

قیمت خرید اسنورکل و ماسک شنا بزرگسال Hydro-Pro آبی بست وی جدید اسنورکل شنا جهت تنفس در محیط های آبی استفاده می شود و در نظر گرفته می شود و ماسک شنا نیز از نفوذ آب به چشم و بینی جلوگیری می کند و در مجموع می تواند با مانع شدن از ورود آب به اجزای صورت و ایجاد تنفس کامل و دید کامل در عمق آب بهترین شرایط را برای شنا و غواصی ایجاد سازد. وزن محصول کم می باشد که قابلیت حمل و جا به جایی آسان دارد تا افراد بتوانند در مسافرت و گردش آن را به همراه داشته باشند و در صورت تمایل نسبت به استفاده از آن اقدام نمایند. رنگ بدنه جذابیت زیادی را ایجاد کرده است که در این صورت می توان با تکیه بر زیبایی محصول نسبت به داشتن آن اقدام کرد و بهترین گزینه با رنگی دلخواه را خریداری کرد. رنگ بدنه در گذر زمان و استفاده در محیط های آبی دچار تغییر نمی شود و بدون پس دادن رنگ به محیط می باشد. همچنین دارای انعطاف زیاد می باشد تا به راحتی بر روی صورت افراد قرار گیرد و با توجه به صورت آن ها تنظیم شود. کسانی که تمایل به انتخاب و خرید اسنورکل و ماسک شنا بزرگسال Hydro-Pro آبی بست وی دارند می توانند با مراجعه به سایت اینتکس ایران خرید خود را ثبت کرده و برای استفاده طولانی داشته باشند.

نوعلوازم غواصی
وزن462 گرم
رده سنیبالاتر از چهارده سال
تولید برندبست وی
جنس بدنهوینیل
سایر ویژگی هامناسب برای غواصی
طراحی شیک و زیبا
قابلیت تنظیم بند ماسک
وضوح بالا در زیر آب
کیفیت ساخت عالی
 دارای محافظ UV
اقلام همراه-

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...