عینک شنا بالای 8 سال ضد بخار مشکی اینتکس

intex 55682

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
20%
350,000
280,000 تومان
کمی صبر کنید...

عینک شنا بالای 8 سال ضد بخار مشکی اینتکس جدید ترین محصول برای شنا و تفریحات مهیج آبی است که از خصوصیات منحصر به فرد برخوردار می باشد تا افراد بتوانند بدون هر گونه مشکل به تفریحات آبی خود برسند. این محصول با وجود لنز ضد بخار که از جنس پلی کربنات می باشد توانسته رضایت مخاطب را جلب کند و پر کاربرد باشد تا دیگر نیازی به جستجو در بین محصولات مناسب تفریحات آبی نباشد و بتوان به وسیله آن در طی سال های زیاد از شرایط لذت برد.

 این محصول از بدنه ای مقاوم تشکیل شده است که قابلیت کشسانی زیاد دارد تا به راحتی بر روی صورت قرار گیرد و ایجاد سازگاری کند. همچنین در ساختار این محصول بند تنظیم کننده سایز می باشد که متناسب با سر استفاده کنندگان تنظیم می شود و می تواند به راحتی بر روی سر قرار گیرد. این محصول با داشتن کیفیت بالا و استفاده از بهترین مواد اولیه طول عمر زیادی را ایجاد کرده است و برای مسافرت و گردش انتخاب می شود. محیطی مانند استخر بهترین گزینه برای استفاده از عینک شنا می باشد که برای مدت زمان طولانی می توان شنا را انجام داد و از ورود آب به چشم که آزاردهنده می باشد جلوگیری می کند. بدنه قابل انعطاف محصول استفاده از آن را آسان می سازد و می تواند مزیت های زیادی را ایجاد سازد. رنگبندی متنوع که شامل این محصول شده است توانسته توجه عده زیادی را به خود جلب کند و امکان انتخاب رنگ دلخواه برای افراد مهیا می گردد. به این خاطر برترین نمونه از عینک های شنا مناسب رده سنی بالای هشت سال است و برای آن ها ایجاد کارایی می کند. خرید عینک شنا بالای 8 سال ضد بخار مشکی اینتکس از فروشگاه اینتکس ایران امکان پذیر می باشد.

نوع تفریحی
وزن 100 گرم
رده سنیبالاتر از 8 سال
جنس لنز پلی کربنات
 جنس بدنه سیلیکون
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت اینتکس
ابعاد: 16 در 4 در 3 سانتی متر
مناسب برای آموزش شنا
دارای بند قابل تنظیم
دارای لنز محافظت کننده از اشعه UV
طراحی شیک و زیبا
 اقلام همراه -

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...