جلیقه نجات فومی خارجی بزرگسال زرد

life vest Yellow

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
19%
1,200,000
980,000 تومان
کمی صبر کنید...

جلیقه نجات فومی خارجی بزرگسال زرد از سری محصولات جدیدی است که در دسته بندی لوازم شنا و تفریحات آبی وجود دارد و به وسیله آن می توان به راحتی موقعیت دلخواهی را کسب کرد. این محصول بی نظیر که از بدنه ای با جنس فومی و برزنت ضخیم تشکیل شده است مانع از غرق شدن افراد در محیط های آبی می شود و امکان حضور آن ها در محیط آب های خروشان را نیز ایجاد می سازد. محصول با توجه به ابعادی که دارد برای رده سنی بزرگسال انتخاب و خریداری می شود و می توان در طولانی مدت از آن استفاده کرد و توانست ساعات خوشی را کسب نمود. 

خرید جلیقه نجات فومی خارجی بزرگسال زرد ارزانجلیقه نجات مد نظر دارای بند تنظیم سایز نیز می باشد که به این ترتیب با توجه به سایز افراد اندازه گیری می گردد و می توان در کم ترین زمان محصول را برای استفاده آماده کرد. علاوه بر این موارد رنگی دلخواه دارد که متناسب با رده سنی بزرگسال است و محصولی با طراحی اسپرت را ایجاد کرده است. از این رو فروش بالایی دارد و به عنوان یک محصول پر فروش و منحصر به فرد توانسته لذت حضور در محیط های آبی را برای افراد ایجاد سازد. قیمت خرید جلیقه نجات مد نظر مناسب می باشد تا تمامی علاقه مندان توان خرید آن را داشته باشند و از آن لذت ببرند. بدنه ضخیم محصول غیر قابل نفوذ می باشد که مناسب ترین گزینه جهت حضور در محیط های آبی است و دارای کیفیت و کارایی بالا می باشد که توانسته رضایت مخاطب را به خوبی جلب کند. با توجه به داشتن وزن کم به راحتی از این محصول استفاده می شود و می توان آن را بر تن کرد و از شرایط بهره مند شد. به جهت انتخاب و خرید آسان جلیقه نجات فومی خارجی بزرگسال زرد به فروشگاه اینتکس ایران مراجعه کنید و محصول را سفارش دهید.

نوع نجات غریق
 جنس بدنهفومی و برزنت ضخیم
 رنگ محصولزرد - مشکی
 سنین مورد استفاده بزرگسال
 وزن 500 گرم
 سایز محصولایکس لارج
 تحمل وزن 100 کیلوگرم
 سایر ویژگی ها  مناسب بزرگسالان
 دارای بند تنظیم سایز
 مناسب استفاده در تمام آب ها
 اقلام همراه-


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...