اسنورکل و ماسک شنا بزرگسال Hydro-Pro سبز بست وی

Bestway 24053 Green

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,600,000 تومان
کمی صبر کنید...

اسنورکل و ماسک شنا بزرگسال Hydro-Pro سبز بست وی جدید ترین محصول جهت غواصی و شنا می باشد که دارای بدنه ای مقاوم است و می توان به راحتی از آن در طول عمر بالا بهره مند شد. این محصول کامل و حرفه ای ساخت شرکت بست وی است که محصولی کامل به جهت غواصی است تا بدون نیاز به وسایل اضافه بتوان تفریحات مهیج آبی را انجام داد و از آن بهره مند شد. تمامی قسمت های تشکیل دهنده این مجموعه مناسب جهت جلوگیری از نفوذ آب به اجزای صورت ساخته شده است و مزیت های زیادی را به دنبال دارد. به طوری که مانع از آسیب دیدن توسط آب می شود و راحتی را در زمان شنا و تفریحات آبی رقم می زند. این محصول علاوه بر داشتن کیفیت و کارایی زیاد دارای قیمت مناسب می باشد که برای طول عمر بالا انتخاب می شود و می توان با خیالی آسوده آن را بهره برداری کرد.

فروش اسنورکل و ماسک شنا بزرگسال Hydro-Pro سبز بست وی ارزان وزن کم محصول و بدنه ای که از جنس وینیل می باشد جلب توجه کرده است و استفاده از محصول را آسان می سازد. تا افراد قادر به استفاده از آن در مسافرت و گردش باشند و بتوانند در موقعیت های مختلف آن را استفاده کنند. اسنورکل شنا و ماسک شنا در کنار هم لازم و ضروری هستند تا افراد در عمق آب نیز حضور داشته باشند و به راحتی تنفس کنند. همچنین بتوانند با وجود وزن کم بر روی صورت قرار دهند و دچار مشکل نشوند. ماسک شنا دارای لنز ضد بخار است و دید کامل به افراد می دهد که در مقابل اشعه یو وی نیز مقاومت دارد تا در روز های گرم تابستان در معرض تابش خورشید بتوان از آن استفاده کرد. رنگ زیبایی که در این محصول وجود دارد توجه عده زیادی را به خود جلب می کند تا نسبت به خرید آن اقدام نمایند و از آن بهره مند شوند. خرید اسنورکل و ماسک شنا بزرگسال Hydro-Pro سبز بست وی با قیمت مناسب تنها با مراجعه به فروشگاه اینتکس ایران انجام می شود.

نوعلوازم غواصی
وزن462 گرم
رده سنیبالاتر از چهارده سال
تولید برندبست وی
جنس بدنهوینیل
سایر ویژگی هامناسب برای غواصی
طراحی شیک و زیبا
قابلیت تنظیم بند ماسک
وضوح بالا در زیر آب
کیفیت ساخت عالی
 دارای محافظ UV
اقلام همراه-

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...