جلیقه نجات فومی خارجی بزرگسال آبی

life vest Blue

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
19%
1,200,000
980,000 تومان
کمی صبر کنید...

جلیقه نجات فومی خارجی بزرگسال آبی گزینه ای مناسب جهت غواصی و شنا و حضور در محیط های آبی است که دارای قابلیت استفاده آسان می باشد و می توان از وجود آن نهایت استفاده های لازم را به عمل آورد. این محصول بی نظیر که از جنس فومی می باشد از کیفیت بالا برخوردار است که قابلیت غیر قابل نفوذ بودن نسبت به آب دارد و در تمامی آب ها استفاده می شود. با استفاده از این محصول می توان بر روی سطح آب تعادل داشت و در محیط های آبی دچار مشکل نشد و توانست در طولانی مدت در چنین فضایی به تفریحات مهیج آبی اقدام کرد.

خرید جلیقه نجات فومی خارجی بزرگسال آبی باکیفیت جلیقه نجات مد نظر که برای رده سنی بزرگسال ساخته شده است دارای رنگ آبی می باشد که افراد را به سمت خود جذب می کند و می تواند بدون مشکل و آسیب در طی سال های زیاد استفاده شود. با این وجود است که می توان با تکیه بر کیفیت و کارایی محصول آن را در مسافرت و گردش نیز مورد استفاده قرار داد و برای کودکان بهترین شرایط را رقم زد. جلیقه نجات سبب می شود آن دسته از افراد که مهارت شنا را ندارند آموزش ببینند و بدون مشکل در چنین موقعیتی قرار گیرند. همچنین می تواند از غرق شدن در محیط آب های خروشان جلوگیری نماید و شرایط دلخواهی را برای این رده سنی رقم بزند. جلیقه نجات مد نظر محصولی مسافرتی نیز می باشد که فضای کمی را اشغال می کند و می توان آن را با قیمت مناسب خریداری کرد و مورد بهره برداری قرار داد. کسانی که به دنبال داشتن این محصول می باشند می توانند در فروشگاه های مختلف آن را جستجو کنند و بهترین محصول را داشته باشند. به جهت خرید آسان جلیقه نجات فومی خارجی بزرگسال آبی مراجعه به فروشگاه اینتکس ایران توصیه می شود که با قیمت مناسب محصول را ارائه داشته است.

 نوع نجات غریق
 جنس بدنهفومی و برزنت ضخیم
 رنگ محصول آبی - مشکی
 سنین مورد استفاده بزرگسال
 وزن 500 گرم
 سایز محصولایکس لارج
 تحمل وزن 100 کیلوگرم
 سایر ویژگی ها  مناسب بزرگسالان
 دارای بند تنظیم سایز
 مناسب استفاده در تمام آب ها
 اقلام همراه-


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...