شناور بادی شورتی کودک طرح تنبل اینتکس

intex 59570 Sloth

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
520,000 تومان
کمی صبر کنید...

شناور بادی شورتی کودک طرح تنبل اینتکس بهترین گزینه برای رده سنی کودک است که می تواند مزیت حضور در محیط های آبی را ایجاد کند و برای افراد مزیت های زیادی را به دنبال داشته باشد. به وسیله این محصول امکان حضور بر روی سطح آب ایجاد می شود و می توانند تعادل لازم جهت این قرار گیری را داشته باشند و بتوانند در روز های گرم تابستانی به تفریحات مهیج آبی برسند. کودکان در چنین محیطی مهارت حضور را ندارند و تعادل لازم جهت قرار گیری را ندارند و به سرعت به داخل آب فرو می روند. 

خرید شناور بادی شورتی کودک طرح تنبل اینتکس جدیددر نتیجه با خرید چنین محصولی می توان به تعادل لازم دست پیدا کرد و برای مدت زمان طولانی بر روی سطح آب های آرام قرار گرفت و شرایط دلخواهی را ایجاد کرد تا در نتیجه کودکان نیز به همراه والدین بتوانند از تفریحات تابستانه لذت ببرند و از قرار گیری در محیط های آب های آرام بهره کافی را ببرند. شناور بادی مدل شورتی می باشد که دارای دو حفره برای قرار گیری پا می باشد تا کودکان نیمی از بدن خود را در سطح آب نگه دارند و نیمی دیگر را در داخل آب قرار دهند تا تعادل ایجاد شود و از واژگون شدن به داخل آب جلوگیری گردد. رنگبندی و طراحی که شامل این محصول شده است متناسب با سلیقه کودکان می باشد که طراحی بی عیب و نقص است و می توان از ظاهر زیبا و خاص این محصول بهره مند شد. رنگ بدنه به محیط پس داده نمی شود و دارای طرح های چاپی با ظاهری ثابت می باشد که در گذر زمان دستخوش تغییر نمی شود و می توان از وجود آن بهره کافی را برد. چنانچه تمایل به خرید شناور بادی شورتی کودک طرح تنبل اینتکس دارید به فروشگاه اینتکس ایران مراجعه نمایید و محصول را با قیمت مناسب سفارش دهید.

 نوع تفریحی
 طول 71 سانتی متر
 عرض 58 سانتی متر
 ارتفاع 40 سانتی متر
 وزن 1.5 کیلوگرم
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC طرح دار
 جنس کف PVC دو لایه
 پمپ-
نوع پمپ-
 شرکت سازنده اینتکس 
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 دارای دو جای مخصوص قرار دادن پا
 قابلیت تعادل بالا بر روی آب
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...