عینک شنا بالای 8 سال ضد بخار بنفش اینتکس

intex 55682

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
20%
350,000
280,000 تومان
کمی صبر کنید...

عینک شنا بالای 8 سال ضد بخار بنفش اینتکس یکی از بهترین محصولاتی است که برای شنا و تفریحات آبی مناسب می باشد و می بایست آن را مورد خریداری قرار داد تا در مسافرت و گردش محصول را به همراه داشت. این محصول بی نظیر که رنگ دلخواه نیز دارد برای افرادی که به رنگ بنفش علاقه دارند انتخاب می شود و می تواند برای آن ها زیبایی خاصی را ایجاد کند که محبوبیت دارد و با توجه به سلیقه آن ها می باشد. عینک شنا یکی از محصولات لازم و ضروری برای تفریحات آبی است که دارای بند تنظیم کننده سایز می باشد تا بر روی سر افراد قرار گیرد و متناسب با سایز سر آن ها تنظیم گردد. 

این محصول وزن کمی نیز دارد که به راحتی حمل و جا به جا می شود و می تواند مزیت های زیاد تری را نیز به دنبال داشته باشد. عینک شنا از نفوذ آب به چشم جلوگیری می کند و می تواند از بروز آسیب به چشم در اثر برخورد آب کلر دار جلوگیری سازد. در نهایت در زمان شنا بهترین حالت ممکن را ایجاد می سازد تا بدون هر گونه مشکل بتوان از شرایط به دست آمده لذت برد. این محصول بدون داشتن لاتکس محصولی ضد حساسیت می باشد که بر روی صورت به صورت ثابت قرار می گیرد و بدون ایجاد مشکل برای افراد انتخاب و خریداری می شود. با این وجود است که می توان آن را خریداری کرد و در طی سال های زیاد از وجود آن بهره مند شد. محصول مورد نظر جزو محصولات کمجا می باشد که قابلیت حمل آسان دارد و همراه افراد در مسافرت و گردش قرار می گیرد. به دنبال نیاز به داشتن عینک شنا بالای 8 سال ضد بخار بنفش اینتکس تنها می توان خرید محصول مورد نظر را از فروشگاه اصلی اینتکس ایران انجام داد و از داشتن آن در طی سال های زیاد بهره مند شد.

نوع تفریحی
وزن 100 گرم
رده سنیبالاتر از 8 سال
جنس لنز پلی کربنات
 جنس بدنه سیلیکون
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت اینتکس
ابعاد: 16 در 4 در 3 سانتی متر
مناسب برای آموزش شنا
دارای بند قابل تنظیم
دارای لنز محافظت کننده از اشعه UV
طراحی شیک و زیبا
 اقلام همراه -

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...