فین شنا حرفه ای بزرگسال سایز 40 تا 42 زرد رنگ

Bestway 27023 Yellow

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,150,000 تومان
کمی صبر کنید...

فین شنا حرفه ای بزرگسال سایز 40 تا 42 زرد رنگ بهترین محصول جهت شنا و غواصی حرفه ای است که بزرگ می باشد و متناسب با پای افراد بزرگسال ساخته شده است. به طوری که می توان با قیمت مناسب آن را خریداری کرد و نسبت به داشتن آن اقدام نمود. این محصول ساخت شرکت بست وی می باشد که طراحی بی عیب و نقص دارد و از بهترین مواد اولیه برخوردار است که شامل پلیمر می باشد. این بدنه سبک و قابل حمل است به طوری که به راحتی توسط افراد استفاده می شود و حرکت داده می شود تا بتوان به سمت جلو حرکت کرد و شنایی بی عیب و نقص را کسب نمود. حرکت های بالا و پایین این محصول سبب شده است که بتوان به راحتی و با سرعت بالا به سمت جلو حرکت داشت که در این صورت شرایط دلخواهی مهیا می گردد و می توان به راحتی غواصی حرفه ای را کسب نمود. 

فروش فین شنا حرفه ای بزرگسال سایز 40 تا 42 زرد رنگ جدیدفین شنا برای بزرگسال دارای رنگبندی متنوع می باشد که محصول معرفی شده به رنگ زرد ساخته شده است و می توان مورد استفاده کسانی قرار داد که به این رنگ علاقه دارند. همچنین برخی از افراد نسبت به هماهنگ کردن وسایل شنا و غواصی خود با هم تمایل دارند که می توانند با توجه به سایر وسایل خود رنگ این محصول را نیز انتخاب کنند و خرید آن را نهایی سازند. وزن کم این محصول قابلیت حمل و جا به جایی آن را آسان کرده است و می تواند برای افراد لذت داشتن شنای حرفه ای را ایجاد کند و در نهایت بتواند بهترین موقعیت را رقم بزند. قابلیت انعطاف بالا در میزان حرکت آن نقش دارد تا به پا فشار کمی وارد شود و از خستگی پاها جلوگیری نماید. چنانچه تمایل به خرید فین شنا حرفه ای بزرگسال سایز 40 تا 42 زرد رنگ دارید به فروشگاه اینتکس ایران مراجعه نمایید و محصول را از دسته بندی لوازم شنا و تفریحات آبی سفارش دهید.

نوع غواصی
 جنس بدنه پلیمر
 رنگ محصول زرد
 مناسب سنینبزرگسال
 وزن946 گرم
 سایز 40 تا 42
 شرکت سازنده بست وی
 سایر ویژگی هاضد حساسیت
وزن سبک و پرتابل
کیفیت بدنه عالی
ایده آل برای آب گرم
طراحی OCT
طراحی زاویه دار برای حداکثر راندمان ضربه
ایجاد حداکثر حرکت رو به جلو (بالابر) با تلاش کمتر
در مقایسه با فین های قدیمی فشار کمتری بر عضلات پا ایجاد می کند
خستگی غواص را کاهش می دهد
 اقلام همراه-

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...