اسنورکل شنا مدل Easy-Flow sport سفید

intex 55929

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
12%
520,000
460,000 تومان
کمی صبر کنید...

اسنورکل شنا مدل Easy-Flow sport سفید تمامی مزیت های ممکن را دارد به طوری که برای راحتی و ایمنی در زمان غواصی انتخاب می شود و خرید آن توسط بزرگسال انجام می گردد. این محصول دلخواه و خاص تشکیل شده از بهترین مواد اولیه که توانسته طول عمر بالا را رقم بزند و جزو با کیفیت ترین و خاص ترین محصولات لوازم شنا باشد. به این ترتیب می توان با خیالی آسوده آن را مورد بهره برداری قرار داد و از وجود آن لذت برد و در زمان رفتن به مسافرت و گردش نیز با وجود کمجا بودن آن را به راحتی به همراه داشت. اسنورکل شنا دارای سوپاپ تخلیه آب نیز می باشد که اگر آب به داخل دهان نفوذ کند بتوان آن را تخلیه کرد و از بروز مشکل برای افراد جلوگیری شود.

خرید اسنورکل شنا مدل Easy-Flow sport سفید ارزان این محصول به ماسک شنا نیز متصل می گردد و قادر به ایجاد شرایط دلخواه می باشد و می توان بدون هر گونه محدودیت آن را مورد بهره برداری قرار داد. از آن جایی که جهت حضور در محیط های آبی و سهولت در تنفس در چنین فضایی نیاز به این محصول می باشد با قیمت مناسب ارائه شده است تا تمامی علاقه مندان توان خرید آن را داشته باشند و بتوانند از وجود آن بهره مند گردند. اسنورکل شنا سبک می باشد و به راحتی بر روی صورت افراد قرار می گیرد و تنفس را آسان می کند و در نهایت ورود آب به داخل دهان را نیز آسان می نماید. در نتیجه کسانی که به غواصی می پردازند و یا به تفریحات آبی علاقه دارند می توانند انتخاب و خرید این محصول را انجام دهند و در نهایت بهترین شرایط را کسب نمایند. محصول مورد نظر توسط شرکت اینتکس تولید شده است و ایجاد سازگاری کرده است و می تواند استحکام بالایی داشته باشد. کسانی که قصد خرید اسنورکل شنا مدل Easy-Flow sport سفید را دارند به نمایندگی اینتکس مراجعه نمایند.

نوعلوازم غواصی
وزن340 گرم
رده سنیبالاتر از هشت سال
تولید برنداینتکس
جنس بدنهترموپلاستیک ضد حساسیت
سایر ویژگی هامناسب برای غواصی
طراحی شیک و زیبا
فاقد لاتکس
قابلیت اتصال به ماسک
کیفیت ساخت عالی
دهانه سیلیکونی منعطف و راحت
دارای محافظ جهت جلوگیری از نفوذ آب
تنفس آسان
موقعیت قرارگیری اسنورکل در کنار سر
سوپاپ تخلیه آب در انتهای اسنورکل
اقلام همراه-

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...