شناور بادی روی آب مدل جت قرمز Intex 57536

Intex 57536 red

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
900,000 تومان

شناور بادی روی آب مدل جت Intex 57536 سازگار ترین محصول بادی برای کودکان است که برای رده سنی زیر 10 سال مناسب می باشد. این محصول تحمل وزن بالایی دارد و در نتیجه برای استفاده از آن مشکلی کودکان را تهدید نمی کند. بدنه از جنس وینیل است که کیفیت بالایی دارد و از مزیت متعدد تشکیل شده است. افراد می توانند با خیالی آسوده نسبت به قرار گیری استاندارد بر روی محصول کودکان خود را بر روی آن قرار دهند تا در مدت زمان طولانی قادر به بهره مندی از آن باشند. بدنه ضد حساسیت است و از موادی تشکیل شده است که سازگار با پوست کودکان می باشد. علاوه بر داشتن کیفیت بالا و مرغوبیت بدنه ظاهر محصول نیز در نهایت خلاقیت طراحی شده است و برای تولید آن از طرح جت استفاده شده است.

 بنابراین به سرعت در نظر کودکان جذاب به حساب می آید و تمایل به خرید در آن ها افزایش پیدا می کند. کسانی که به دنبال یک هدیه مناسب برای جشن تولد کودکان هستند می توانند این محصول خاص و مهیج را با قیمت مناسب برای آن ها تهیه کنند و شوق و اشتیاق را برای آن ها مهیا سازند. با توجه به این موارد علاقه مندان می توانند شناور بادی روی آب مدل جت را با داشتن کاربرد های زیاد و محبوبیت بالا برای استفاده در موقعیت های مختلف خریداری کرده و برای تمامی کودکان مورد استفاده قرار دهند. خرید شناور بادی روی آب مدل جت Intex 57536 از فروشگاه اینتکس ایران به صوزت اینترنتی و یا حضوری و تلفنی انجام می شود.

 نوع تفریحی
 طول 117 سانتی متر
 عرض 177 سانتی متر
 سنین مورد استفاده بالای 3 سال
 جنس بدنه وینیل
 وزن 2.1 کیلوگرم
 ضخامت لایه ها 0.25 میلی متر
 پمپ-
 تحمل وزن 40 کیلوگرم
 سایر ویژگی هادارای یک دستگیره حفظ تعادل
همراه با تفنگ آبپاش
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...