شناور بادی روی آب کودک طرح اژدها آتشین

intex 57577

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,650,000 تومان
کمی صبر کنید...

شناور بادی روی آب کودک طرح اژدها آتشین جدید ترین مدل شناور بادی برای رده سنی کودک است که دارای طراحی بی نظیر و استاندارد می باشد. به طوری که افراد می توانند با خیالی آسوده محصول را برای فرزندان خود سفارش دهند و از وجود آن لذت ببرند. شناور بادی روی آب کودک با طرح اژدها آتشین طراحی فانتزی دارد که در نظر کودکان جذابیت دارد و می تواند برای آن ها کاربردی نیز باشد. چرا که کودکان در محیط های آبی توانایی حضور ندارند و تعادل لازم را نیز نخواهند داشت. همچنین نمی توانند در کنار والدین خود در چنین محیطی قرار گیرند و سرگرم شوند. بنابراین از انواع شناور بادی استفاده می کنند تا با قرار گیری بر روی آن احساس خوشایندی داشته باشند و تعادل لازم برای قرار گیری ایمن بر روی سطح آب را داشته باشند و از آن لذت ببرند. این شناور بادی بهترین گزینه برای چنین تفریحاتی است که بدنه ای با تعادل زیاد دارد که به جهت وجود بدنه توخالی و پر شدن از باد و وزن کم می باشد.

خرید شناور بادی روی آب کودک طرح اژدها آتشین ارزان نحوه قرار گیری کودکان بر روی شناور بادی آسان است و می توانند بدون مشکل بر روی آن سوار شوند. چرا که دارای دستگیره نگه دارنده می باشد تا به راحتی قرار گیرند و بر روی آن ثابت بمانند. این محصول کاربردی و خاص با دستگیره نگه دارنده از جنس پلاستیک فشرده توانسته رضایت مخاطب را جلب کند و جزو استاندارد ترین و راحت ترین محصولاتی باشد که برای رده سنی کودک انتخاب شده و می توان آن را خریداری نمود. کسانی که قصد داشتن شناور بادی روی آب کودک طرح اژدها آتشین را دارند و به دنبال فروشگاهی معتبر جهت ثبت سفارش محصول می باشند پیشنهاد می شود که از طریق مراجعه حضوری و یا غیر حضوری به فروشگاه اینتکس ایران خرید خود را نهایی سازند.

 نوع تفریحی
 طول 198 سانتی متر
 عرض 173 سانتی متر
 ضخامت بدنه 0.30 میلی متر
 جنس بدنه PVC طرح چرم
 وزن 1.875 کیلوگرم
 تحمل وزن 40 کیلوگرم
 تعداد دستگیره دو عدد
 تعداد دریچه باد دو عدد
 سایر ویژگی ها مناسب سنین بالای 3 سال
 طراحی شیک و زیبا
حفظ تعادل بالا بر روی آب
 اقلام همراه برچسب تعمیرات

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...