تشک بادی روی آب طرح تخته شنا قرمز

intex 58165 Red

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
750,000 تومان
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب طرح تخته شنا قرمز کاربردی ترین محصول بادی جهت حضور در محیط های آبی می باشد که در محیط آب های آرام استفاده می شود تا بتوان استاندارد ترین و ایمن ترین حالت ممکن را برای رده سنی کودک ایجاد کرد. چرا که با توجه به ابعاد محصول و تحمل وزن آن می توان آن را برای رده سنی کودک و نوجوان در نظر گرفت و برای آن ها لحظات خوشی را ترتیب داد. به این وسیله با داشتن تشک بادی روی آب مد نظر که مدل تخته شنا می باشد و با رنگبندی جذاب در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد می توان به مسافرت و گردش رفت و برای کودکان نیز شرایط حضور در محیط آب های آرام را ایجاد نمود. تشک بادی روی آب مد نظر بدنه ای از جنس وینیل با کیفیت دارد که ضخامت زیادی را شامل می شود و قادر به حفظ تعادل بر روی سطح آب می باشد.

خرید تشک بادی روی آب طرح تخته شنا قرمز ارزان این محصول بی نظیر از سری محصولات برند و اصل است که ساخت شرکت اینتکس می باشد و می توان با خیالی آسوده و با داشتن طول عمر بالا از داشتن این محصول لذت برد. تشک بادی دارای دستگیره نگه دارنده نیز می باشد که از جنس پلاستیک فشرده مقاوم می باشد تا هم تعادل بیش تری ایجاد کند و هم سبب قرار گیری آسان و ایمن افراد بر روی سطح آب می شود. به این ترتیب می توان گفت که استفاده کردن از این محصول راحتی و آرامش را رقم می زند و می تواند لحظات خوشی را ایجاد سازد تا در محیط آب های آرام بتوان بهترین و خاص ترین شرایط را تجربه نمود و از آن لذت برد. تشک بادی روی آب محصولی بی نظیر با بدنه ای مقاوم می باشد که به دلیل تاشو بودن در حالت خالی بودن از باد می توان در مسافرت و گردش به همراه افراد باشد. از این رو خرید آن از طریق مراجعه به فروشگاه اصلی اینتکس ایران به تمامی علاقه مندان توصیه می شود.

نوع تفریحی
 طول 112 سانتی متر
 عرض 62 سانتی متر
 ضخامت بدنه 0.25 میلی متر
 تحمل وزن 40 کیلوگرم
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دو لایه بادی
 تعداد دستگیره 2 عدد
تعداد دریچه باد 2 عدد
 وزن 1.516 کیلوگرم 
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت اینتکس
 مناسب سنین بالای 6 سال
 تولید شده در دو رنگ مختلف
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...