شناور بادی روی آب کودک طرح قو تاجدار

intex 57562

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
20%
1,750,000
1,400,000 تومان
کمی صبر کنید...

شناور بادی روی آب کودک طرح قو تاجدار خاص ترین محصولی است که توانسته رضایت رده سنی کودک را جلب کند و برای آن ها بهترین و کاربردی ترین وسیله بادی برای حضور در محیط های آبی باشد. این محصول بی نظیر تشکیل شده از ساختاری استاندارد و ایمن برای رسیدن به آرامش و داشتن تعادل و ایمنی در سطح آب های آرام که با بدنه ای ضخیم و با کیفیت در اختیار افراد قرار می گیرد. بدنه با کیفیت محصول از جنس وینیل می باشد که می تواند در برابر عوامل محیطی سازگاری زیادی را داشته باشد. همچنین دارای قابلیت غیر قابل نفوذ در برابر آب و رطوبت است و می توان با خیالی آسوده از نظر کیفیت و کارایی از داشتن آن لذت برد.

خرید شناور بادی روی آب کودک طرح قو تاجدار جدید شناور بادی روی آب مد نظر طرحی محبوب از نظر کودکان دارد که سه بعدی می باشد تا افراد بر روی آن قرار گیرند و به عبور و مرور در محیط های آبی بپردازند. این شناور بادی را می توان با قیمت مناسب سفارش داد و از آن لذت برد. از آن جایی که محصول ساخت شرکت اینتکس می باشد دارای تمامی آیتم های استاندارد بودن و کیفیت است که با خرید ارزان قیمت و مناسب می توان خریدی به صرفه داشت و از داشتن آن لذت برد و دچار هیچ مشکلی نیز نشد. با این وجود است که طراحی بی نظیر و استاندارد در این محصول مورد توجه قرار گرفته است و می تواند آن را برای استفاده در طول سال های زیاد آماده کند و در اختیار مخاطبان خود قرار دهد. شناور بادی روی آب کودک با چنین طرحی جلب توجه می کند و برای کودکان فانتزی تلقی می شود. به طوری که تمایل به داشتن آن را دارند و می توانند اوقات خوشی را سپری کنند. خرید شناور بادی روی آب کودک طرح قو تاجدار از نمایندگی اینتکس ایران انجام می شود.

نوع تفریحی
 طول 142 سانتی متر
 عرض 137 سانتی متر
 ارتفاع 99 سانتی متر
 جنس بدنه PVC طرح چرم
 وزن 1.975 کیلوگرم
 تحمل وزن 40 کیلوگرم
 تعداد دستگیره حفظ تعادل 2 عدد
 تعداد دریچه باد 2 عدد
 سایر ویژگی هامناسب کودکان بالای سه سال
رنگ سفید و زیبا
تولید برند اینتکس
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...