تشک بادی روی آب شفاف بزرگسال سبز

Intex 59894 Green

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
29%
590,000
420,000 تومان
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب شفاف بزرگسال سبز بهترین گزینه برای به همراه داشتن در مسافرت و گردش می باشد که ساختاری طبی و منحصر به فرد دارد تا علاقه مندان بتوانند با خیالی آسوده از آن در محیط آب های آرام استفاده نمایند. این محصول بی نظیر که ساخت شرکت اینتکس است از بالاترین درجه کیفی برخوردار می باشد که ضخامت زیادی را نیز ایجاد کرده است تا در نهایت بتوان با خیالی آسوده از نظر مقاومت بدنه آن را در محیط های آبی مورد استفاده قرار داد و از داشتن آن بهره مند شد. تشک بادی روی آب محصولی زیبا و خاص برای رده سنی بزرگسال است که امکان قرار گیری بر روی سطح آب را ایجاد می کند و می تواند شرایط داشتن تعادل لازم را برقرار سازد. 

فروش تشک بادی روی آب شفاف بزرگسال سبز جدیداین محصول دارای بدنه شفاف می باشد که به نوبه خود زیبایی ایجاد کرده است تا افراد بتوانند از داشتن یک محصول زیبا در محیط های آبی استفاده کنند و لذت ببرند. علاوه بر این موارد محصول دارای بخشی جهت قرار گیری بالش می باشد تا امکان درازکشیدن افراد وجود داشته باشد و بتوان شرایط مناسبی را کسب کرد. این محصول دلخواه دارای رنگبندی نیز می باشد که هر یک از افراد قادر به انتخاب و خرید مورد دلخواه خود می باشند و می توانند از وجود آن در مسافرت و گردش استفاده کنند. قابلیت راه اندازی آسان به وسیله پمپ باد نیز وجود دارد تا با رسیدن به مکان مورد نظر بتوان به وسیله انواع پمپ باد محصول را راه اندازی کرده و آماده استفاده نمود. این محصول بی نظیر و کاربردی از آن جایی که بادی می باشد وزن کمی دارد و حالت تعادل و شناور خود را برقرار می سازد و می توان در طی مدت زمان طولانی این حالت را برقرار ساخت. به منظور انتخاب و خرید تشک بادی روی آب شفاف بزرگسال سبز به فروشگاه اینتکس ایران مراجعه کنید و خرید خود را نهایی سازید.

 نوع مستطیلی
 طول 188 سانتی متر
 عرض 71 سانتی متر
 تحمل وزن 100 کیلوگرم
 جنس بدنه پلاستیک PVC
 جنس رویه طرح چرم شفاف
 جنس بخش کناری PVC
 پمپ -
 نوع پمپ -
 وزن 1 کیلوگرم
 شرکت سازنده اینتکس
 ساير ويژگي ها ابعاد بسته بندی: 3*25*25 سانتی متر
 مناسب تمام سنین
 دارای روکش مواج
 دارای جای مخصوص بالش
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...