تشک بادی روی آب طرح ابر رنگین کمان

intex 58729

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
30%
1,700,000
1,200,000 تومان
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب طرح ابر رنگین کمان محصولی زیبا و خاص برای رده سنی بزرگسال می باشد که ترکیب رنگ به خصوصی در آن ایجاد شده است تا افراد بتوانند با خیالی آسوده نسبت به داشتن آن اقدام نمایند و از وجود آن بهره مند گردند. تشک بادی روی آب با چنین طرحی توانسته توجه مخاطب را به خود جلب کند تا آن را جهت استفاده در مسافرت و گردش خریداری نمایند و در محیط های آبی از داشتن آن لذت ببرند. ابعاد و اندازه محصول به گونه ای است که برای استفاده تک نفره افراد بزرگسال ساخته شده است و می تواند به صورت کمجا و منحصر به فرد استفاده شود.

فروش تشک بادی روی آب طرح ابر رنگین کمان جدید بدنه در حالت خالی بودن از باد تاشو می شود و فضای کمی را اشغال می کند و می تواند به راحتی در موقعیت های مختلف مورد بهره برداری قرار گیرد. این محصول دلخواه دارای دریچه باد در ساختار خود می باشد که با اتصال به پمپ باد سبب ورود باد به داخل بدنه می شود و می تواند محصول را در کم ترین زمان مناسب استفاده و بهره برداری کند. با این وجود است که تشک بادی روی آب مد نظر محبوبیت زیادی دارد و می تواند مورد استفاده آسان افراد قرار گیرد و برای آن ها ایجاد مزیت کند. به همراه داشتن این محصول با وجود خصوصیات منحصر به فرد مشکلی را برای افراد ایجاد نخواهد کرد و محصول به راحتی در مسافرت و گردش همراه آن ها می باشد تا لحظات شادی را رقم بزند و تفریحات مهیج آبی را برای آن ها ترتیب دهد. تشک بادی روی آب مد نظر بدنه ای ضخیم دارد که غیر قابل نفوذ می باشد و می توان در طی سال های زیاد از آن استفاده و بهره برداری نمود. به منظور انتخاب و خرید آسان تشک بادی روی آب طرح ابر رنگین کمان به فروشگاه اصلی اینتکس ایران مراجعه نمایید و محصول را در نهایت کیفیت و با داشتن قیمت مناسب وارد سبد خرید خود نمایید.

نوع تفریحی
 طول 175 سانتی متر
 عرض 117 سانتی متر
 ارتفاع 20 سانتی متر
 تحمل وزن 100 کیلوگرم
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC
 ضخامت بدنه 0.28 میلی متر
برند اینتکس
 وزن 1.55 کیلوگرم 
 سایر ویژگی ها مناسب تمام سنین
 تولید شده در ظاهر سه بعدی
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...