تشک بادی روی آب طرح تخته شنا نارنجی

intex 58165 Orange

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
750,000 تومان
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب طرح تخته شنا نارنجی یکی از بهترین محصولات بادی مسافرتی می باشد که به وسیله آن می توان در محیط آب های آرام حضور داشت و از شرایط لذت برد. داشتن این محصول دلخواه و خاص سبب شده است که رده سنی کودکان ایمنی لازم جهت حضور در محیط های آبی را داشته باشند و دچار مشکل نشوند و بتوانند در طولانی مدت بهترین اوقات را داشته باشند. این محصول رنگبندی زیبایی را نیز شامل می شود که متناسب با روحیه کودکان است و می توان آن ها را شاد نمود. در این صورت خرید تشک بادی روی آب مد نظر انجام می شود که با قیمت بسیار مناسب رقم می خورد و می توان به راحتی آن را جهت استفاده در موقعیت های مختلف و در مسافرت و گردش خریداری کرد.

خرید تشک بادی روی آب طرح تخته شنا نارنجی جدید تشک بادی روی آب مد نظر از جنس وینیل با کیفیت تشکیل شده است که ایجاد ضخامت کرده است و می توان با قابلیت غیر قابل نفوذ بودن نسبت به آب و رطوبت همواره در سطح آب به صورت شناور و معلق قرار گیرد. تعادل زیادی شامل این محصول شده است که استفاده کنندگان از این محصول را نیز شامل می شود و می توانند بر روی آب قرار گرفته و مانع از فرو رفتن آن ها به داخل آب شود. علاوه بر این موارد وجود دستگیره نگه دارنده در دو سوی بدنه نیز بی تاثیر در تعادل محصول نیست. چرا که محصول را قرینه می سازد و از آن جایی که با جنس پلاستیک فشرده در اختیار افراد است می توان با خیالی آسوده آن را جهت حفظ کودکان بر روی بدنه تخته شنا در نظر داشت و از آن استفاده کرد. دو دریچه باد برای راه اندازی محصول بر روی آن وجود دارد که به پمپ باد مناسب متصل می شود و می تواند سبب راحت بودن راه اندازی تشک بادی روی آب شود. کسانی که قصد خرید تشک بادی روی آب طرح تخته شنا نارنجی را دارند به نمایندگی اینتکس ایران مراجعه کرده و محصول را وارد سبد خرید خو نمایند.

نوع تفریحی
 طول 112 سانتی متر
 عرض 62 سانتی متر
 ضخامت بدنه 0.25 میلی متر
 تحمل وزن 40 کیلوگرم
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دو لایه بادی
 تعداد دستگیره 2 عدد
تعداد دریچه باد 2 عدد
 وزن 1.516 کیلوگرم 
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت اینتکس
 مناسب سنین بالای 6 سال
 تولید شده در دو رنگ مختلف
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...